کد خبر : 2012110 | 16 فروردين 1403 ساعت 01:13 | 24.2K بازدید | 15 دیدگاه

پایان حواشی: امباپه انریکه را به فینال حذفی برد

پاری سن ژرمن با تک‌ گل کیلیان امباپه رن را ۱-۰ شکست داد و به فینال جام حذفی رسید.

پایان حواشی: امباپه انریکه را به فینال حذفی برد

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فرانسه، پاری سن ژرمن میزبان رن بود. پاریسی‌ها در این دیدار موفق شدند با گل کیلیان امباپه به پیروزی ۱-۰ برسند و فینال رقابت‌ها صعود کنند.

یکی از نکات جالب بازی حضور فیکس امباپه علی‌رغم درگیری اخیرش با لوئیز انریکه و فحاشی به او بود. سرمربی پاری سن ژرمن که این اتفاق را تکذیب کرده بود، در این دیدار حساس ستاره ۲۵ ساله فرانسوی را در کنار عثمان دمبله در خط حمله تیمش قرار داد.

2006878

همانطور که انتظار می‌رفت پاری سن ژرمن بازی را بهتر شروع کرد و بارها دروازه رن را تهدید کردند. در یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های بازی، در دقیقه ۱۳ امباپه با عبور از مدافعان رن ضربه محکمی را روانه دروازه این تیم کرد اما مانداندا، سنگربان رن، به زیبایی توپ را از روی خط دروازه دفع کرد و مانع گلزنی امباپه شد.

برتری پی‌اس‌جی ادامه داشت اما آنها در امر گلزنی ناکام بودند. در دقیقه ۳۶ امباپه که همه‌کاره تیمش بود در محوطه جریمه سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ستاره پاری سن ژرمن خودش پشت توپ ایستاد اما ضربه‌اش که به سمت چپ زده شده بود را مانداندا به شکلی تماشایی مهار کرد.

2006879

امباپه اما دست‌بردار نبود و فوراً پنالتی‌ای که از دست داده بود را جبران کرد. او در دقیقه ۴۰ از سمت چپ حرکت کرد و پس از اینکه به محوطه جریمه رسید ضربه‌اش را به سمت مخالف زد و موفق شد گل اول را بزند تا پی‌اس‌جی با برد به رختکن برود.

در نیمه دوم رن کاملا جلو کشید تا از حذف بگریزد و به فینال برود اما پاری سن ژرمن به خوبی بازی را کنترل کرد و به حریف اجازه نداد دروازه‌اش را با تهدید روبه‌رو کند. درنهایت پاری سن ژرمن به برد ۱-۰ رسید و به فینال صعود کرد. آنها ۲۵ مه در مرحله فینال مقابل لیون قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها