کد خبر : 2012115 | 16 فروردين 1403 ساعت 05:25 | 14.5K بازدید | 8 دیدگاه

هیج خانه و سرمایه و نیرویی ندارم

حرف‌های پسر غزه: خدایا خانواده‌ام را حفظ کن

بیش از 179 روز از جنگ غزه می‌گذرد و این اتفاق فوتبالیست‌های این کشور را هم تحت تاثیر قرار داده است.

حرف‌های پسر غزه: خدایا خانواده‌ام را حفظ کن

به گزارش "ورزش سه"، محمد صالح، مدافع تیم ملی فلسطین، در جام ملت‌های آسیا 2023 درخشان ظاهر شد اما با وجود دریافت پیشنهاداتی از باشگاه‌های مختلف از جمله الریان و العین قطر همچنان بدون باشگاه است. او روز گذشته با انتشار ویدئویی درباره شرایط این کشور صحبت کرد.

صالح گفت که هنوز به دنبال باشگاهی برای انتقال به آن است و امیدوار است انتقال او به لیگ ستارگان صورت بگیرد. این بازیکن اظهار داشت: در دوره اخیر تجربه بسیار تلخی داشتم. بیش از 120 روز است که صدای پدرم را نشنیدم. امیدوارم خدا او را حفظ کند. لحظات بسیار سختی را پشت سر می‌گذارم.

وی افزود: خداوند مجروحان ما را شفا دهد و ناراحتی ما و مردم غزه و برادران و عزیزانمان را برطرف کند. از خداوند می‌خواهم که خانواده‌ام را حفظ کند چرا که آنها همچنان در چادری در غزه آواره هستند. انشاءالله با تلاش همه می‌توانیم آنها را از غزه بیرون بیاوریم.

این بازیکن با اشاره به شرایط خود گفت: در حال حاضر به عنوان یک فوتبالیست چیزی برایم باقی نمانده و حتی دیگر هیچ خانه و سرمایه و نیرویی ندارم.

2006888

مدافع فلسطین با اشاره به مسابقات جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: با توجه به شرایطی که همه بازیکنان و وضعیت بد روحی و روانی که پس از شهادت تعداد زیادی از دوستان و عزیزان‌مان داشتیم و با وجود جنگ و همه مصائب، ما در این تورنمنت با تمام قوا برای مردم بازی کردیم و آنها انگیزه ما بودند تا وارد تیم ملی فلسطین شویم. خدا را شکر برای اولین بار در تاریخ فلسطین به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتیم و به گواه همه به یک دستاورد تاریخی دست یافتیم.

وی افزود: پس از پایان مسابقات از چند باشگاه از جمله لیگ قطر پیشنهادهای متعددی دریافت کردم، اما در باشگاه‌های قطری قوانینی برای بازیکنان عرب وجود دارد. این تمایل وجود داشت که قرارداد من هم مثل برخی از هم تیمی‌هایم در تیم ملی از این قوانین مستثنی شود، اما متأسفانه این اتفاق در باشگاه‌هایی که می‌خواستند رخ نداد و ما تحت تأثیر جنگ قرار گرفتیم.

صالح در پایان گفت: من بازیکن غزه و پسر غزه هستم. من هم تحت تاثیر جنگ قرار گرفتم و با وجود اینکه 3 تا 4 باشگاه می‌خواستند من را جذب کنند، این اتفاق نیفتاد. آنها همچنان منتظر هستند، اما این موضوع مدت‌ها به تعویق افتاد. از این رو در پایان از مسئولان قطری درخواست می‌کنم که به این موضوع رسیدگی کنند و مانند سایر بازیکنان برای من هم استثنا قائل شوند.

دیدگاه‌ها