کد خبر : 2012117 | 16 فروردين 1403 ساعت 06:00 | 16K بازدید | 27 دیدگاه

نقش شماره دو‌ها در تعیین قهرمان

مصدومیت همزمان بیرانوند و نیازمند علیه معادلات لیگ!

با مصدومیت سخت بیرانوند و نیازمند شاید معادلات قهرمانی لیگ برتر به‌هم بریزد.

مصدومیت همزمان بیرانوند و نیازمند علیه معادلات لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، در یک روز اعلام شد و گلر ملی پوش سپاهان و پرسپولیس مصدوم شده‌اند. مورایس اعلام کرد پیام نیازمند در پای خود شکستگی دارد و پزشک پرسپولیس از مصدومیت مچ دست بیرانوند خبر داد. 

نکته اینکه هر دو مصدومیت سبک نیست و در حساس‌ترین مقطع فصل نصیب دو تا از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر شده که از قضا تیم‌هایشان در کورس قهرمانی‌اند. 

با این وجود سوال این است که اگر میزان دوری این دو دروازه‌بان ملی پوش طولانی شود و آنها بازی‌های پرتعدادی را از دست بدهند آیا دو تیم پرسپولیس و سپاهان می‌توانند همچنان در کورس باقی بمانند یا بدون آنها کلا معادلات قهرمانی لیگ برتر بهم خواهد ریخت. 

نیما میرزازاد در غایب نیازمند در بازی دشوار و سنگین مقابل تراکتور دروازه‌بانی شایسته‌ای ارائه داد اما سوال اینجاست که آیا امیررضا رفیعی هم می‌تواند در دروازه پرسپولیس بدرخشد یا تعداد دفعات خوب بودن این دو دروازه‌بان آنقدر استمرار خواهد داشت که تیم‌هایشان در مقطع فعلی و مسیری که نباید دچار لغزش شوند، از قبال دروازه آسیب نبینند و در کورس قهرمانی بمانند یا خیر. 

واقعیت اینکه بیرانوند و نیازمند پتانسیل‌های فنی بالایی دارند و نبودن آنها در هر مسابقه می‌تواند پرسپولیس و سپاهان را درگیر چالش کند اما اگر دوران دوری آنها طولانی شود و جانشین‌های آنها آنقدر خوب نباشند که در مسیر رسیدن به صدر جدول به تیم‌شان کمک کنند احتمال خسارت‌های سنگین در راه قهرمانی وجود دارد و پاسخ معادلات قهرمانی را به سمت استقلال که فعلا دروازه‌بان ملی پوش سالمی دارد و در بردهای اقتصادی تیمش تاثیر گذار بوده، خواهد کشاند.

دیدگاه‌ها