کد خبر : 2012130 | 16 فروردين 1403 ساعت 06:31 | 22.7K بازدید | 15 دیدگاه

آلوز با حضور دو بازیکن، خلاق‌تر از همیشه!

حضور دو هافبک دفاعی تراکتور مقابل سپاهان آزادی عملی بیشتری به ستاره پرتغالی داده بود.

آلوز با حضور دو بازیکن، خلاق‌تر از همیشه!

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو آلوز در بازی با سپاهان نقش محوری ویژه‌ای ایفا کرد و با جابه‌جایی بین خطوط خط هافبک و لایه‌های دفاعی سپاهان سعی داشت برای مهاجمان تراکتور خلق موقعیت کند که در این مسابقه کلاس بالای فوتبال خود را به نمایش گذاشت.

سپاهان با مهره‌های دفاعی که در اختیار داشت و عملکرد خوبی که در خط دفاعی داشتند کار را برای تراکتور سخت کرده بود اما در جریان مسابقه آلوز خلق موقعیت کرد و دو فرصت خوب تک به تک هم نصیب بازیکنان تراکتور شد که نیما میرزازاد فرصت‌های تک به تک را مهار کرد.

آلوز در این مسابقه با توجه به اینکه صفا هادی و مهدی حسینی دو هافبک دفاعی این تیم در بازی حضور داشتند با آزادی عملی بیشتری در زمین حضور پیدا کرده بود و با مسئولیت‌های دفاعی حداقلی در زمین حضور داشت و همین موضوع باعث شده بود تا نزدیک‌تر به مهاجمان این تیم بازی کند و با خیال راحت به کناره‌های زمین شیفت شود و زوج سازی صورت بدهد.

2006914

آلوز در مسابقات اخیر تراکتور با توجه به حضور گوستاوو و سبک بازی هجومی آنها با مسئولیت‌های دفاعی و بازگشت به عقب روبه‌رو بود و در این بازی نقش متفاوتی داشت و درخشش او شاید خمس را به این فکر ببرد تا در دیدارهای بعدی تراکتور با حضور دو هافبک دفاعی آزادی عمل بیشتری پیدا کند و نزدیک‌تر به مهاجمان این تیم بازی کند.

آلوز یکی از بهترین عملکردهای خود را در طول فصل به نمایش گذاشت ولی در این مسابقه موفق به گلزنی و ارسال پاس گل نشد اما با توجه به حساسیت مسابقه یکی از ستاره‌های زمین بود.

دیدگاه‌ها