کد خبر : 2012150 | 16 فروردين 1403 ساعت 09:47 | 42.3K بازدید | 6 دیدگاه

روبیالس:

خبری از رشوه پیکه نبود، پول خرید نوشابه هم ندارم!

لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، می‌گوید تمام حساب‌هایش بسته شده و حتی نمی‌تواند یک نوشابه بخرد.

خبری از رشوه پیکه نبود، پول خرید نوشابه هم ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، روبیالس که به دلیل جنجال‌های به وجود آمده و رفتار زشتی که با جنی هرموسو پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی سال گذشته داشت از سمتش برکنار شده و از سوی فیفا محروم شده بود، حالا با دردسر جدیدی روبه‌رو است. 

تحقیقات پلیس اسپانیا درباره پرونده انتقال میزبانی مسابقات سوپر جام فوتبال این کشور به عربستان باعث شده است که بسیاری از مقامات سابق و فعلی فدراسیون اسپانیا بازداشت شوند و او هم به عنوان رئیس سابق این فدراسیون پس از بازگشت به کشورش بازداشت شد. 

روبیالس پیش از این سفر مصاحبه جالب و مفصلی را با El Objective انجام داده بود که در ادامه بخش‌هایی از آن را با یکدیگر می‌خوانیم.

تبانی برای امضای قرارداد: من هرگز چنین کاری نکردم. دوست ندارم قانون را زیر سوال ببرم اما اگر تردیدی وجود دارد، حاضر هستم ثابت کنم. هیچکس چیزی به یاد ندارد اما من حاضر هستم به‌صورت کامل در این زمینه همکاری کنم. 

بازداشت‌ها: بسیاری از افرادی که به آنها اعتماد داشتم بازداشت شده‌اند. اگر کسی اشتباهی کرده باشد، مشخص خواهد شد. اگر آنها برای شهادت دادن با من تماس بگیرند، من خواهم رفت و همکاری می‌کنم. تا جایی که بتوانم همکاری خواهم کرد چون بیشتر از همه مشتاق روشن شدن حقیقت هستم. 

2006618

بسته شدن حساب‎‌ها: تمام حساب‌های من یک روز قبل بسته شد و حساب‌هایی که در اسپانیا داشتم هم چهار یا پنج روز قبل بسته شده بودند. من الان حتی پول خریدن یک نوشابه را هم ندارم. 

فشار رسانه‌ها: آنها نمی‌خواهند به من اجازه دهند که بتوانم یک زندگی در درون یا بیرون فوتبال داشته باشم. من محروم شدم اما بیرون از دنیای فوتبال هم ولم نمی‌کنند. من چنان ضربه سنگینی از رسانه‌ها خوردم که کار کردن در اسپانیا برایم غیرممکن است. 

اتهامات مالی: افرادی هستند که خیلی بیشتر از من در فوتبال درآمد دارند اما کسی از آنها سوالی نمی‌کند. من همه چیز را به اداره مالیات اعلام کردم. هرگز دروغی در زندگی مالی نداشتم. همه مسائل مطرح شده از سوی رسانه‌ها که مربوط به دارایی من در کشورهای دیگر مانند عربستان است دروغ است. 

رابطه با پیکه: شرکت او بود که مسئله عربستان را مطرح کرد. این اتفاقی رایج است. ما بهترین پیشنهاد را انتخاب کردیم. پیشنهاد مطرح شده از سوی قطر اصلا جدی نبود. این درخواستی بود که 10 روز فرصت داشت و ما به آن اهمیتی ندادیم. درست است که او ما را به هم مرتبط کرد اما من هیچ چیزی از او دریافت نکردم.

دیدگاه‌ها