کد خبر : 2012151 | 16 فروردين 1403 ساعت 09:57 | 42.9K بازدید | 106 دیدگاه

روزهای سخت لئو: مسی حالا حالاها برنمی‌گردد

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی برای بازگشت به میدان آماده نیست و شاید در دو بازی بعدی هم غایب باشد.

روزهای سخت لئو: مسی حالا حالاها برنمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ به مصاف مونتری رفت و با نتیجه 1-2 برابر حریف شکست خورد. 

پیش از این گفته شده بود که این احتمال وجود دارد که مسی برای حضور در این بازی آماده باشد اما این اتفاق رخ نداد و او نتوانست تیمش را در این دیدار هم مانند چند بازی اخیر همراهی کند و این اتفاق نگرانی‌هایی را درباره شرایط او به وجود آورده است. 

2005090

مارتینو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره شرایط این ستاره آرژانتینی اظهار داشت: «همانطور که پیش از این گفته بودیم، شرایط او روز به روز بهتر می‌شود. بازی دادن به او در بازی امروز ریسکی بود چون کاملا آماده نیست و شرایط برابر کولورادو و بازی برگشت برابر مونتری هم به همین شکل خواهد بود.» 

اینترمیامی برای کسب پیروزی برابر مونتری در بازی برگشت و صعود به مرحله نیمه نهایی به درخشش مسی نیاز دارد اما هنوز مشخص نیست که او چه زمانی به میادین بازخواهد گشت و این باعث نگرانی هواداران و کادر فنی تیم ملی آرژانتین در آستانه برگزاری رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا هم شده است.

دیدگاه‌ها