کد خبر : 2012171 | 16 فروردين 1403 ساعت 12:38 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از تحقق آرزوی ملیکا و دهمین قهرمانی لیگ؛

ماموریت جدید بمی‌ها: زهرا و کفش طلای فوتبال زنان

با قطعی شدن قهرمانی خاتون در لیگ شانزدهم، حالا بمی‌ها برای دیدار پایانی فقط یک هدف دارند. خانم گلی زهرا قنبری!

ماموریت جدید بمی‌ها: زهرا و کفش طلای فوتبال زنان

به گزارش “ورزش سه”، در فاصله یک هفته مانده به اتمام لیگ شانزدهم زنان، قهرمانی خاتون قطعی شده و بازیکنان این تیم موفق شدند با قهرمانی در لیگ، به عهد خود برای تحقق رویای ملیکا محمدی وفا کنند. اما حالا بعد از مسجل شدن قهرمانی در لیگ، هنوز یک هدف واحد در میان بازیکنان خاتون وجود دارد. خانم گلی زهرا قنبری، مهاجمی که بعد از مرگ دلخراش ملیکا محمدی در پست غیر تخصصی‌اش و به عنوان مدافع در هفته‌های متوالی برای خاتون به میدان رفت.

2007002

قنبری که در هفته دوم لیگ موفق به پوکر شده بود، در هفته سوم هم دبل کرد و سپس در هفته پنجم، ششم و هفتم هم موفق به گلزنی شد اما بعد از سانحه دلخراش تصادف که منجر به فوت ملیکا و مصدومیت بهناز طاهرخانی شد؛ مرضیه جعفری از هفته هفتم به بعد، از قنبری در پست غیرتخصصی به عنوان مدافع استفاده کرد و همین باعث شد که روند او در به ثمر رساندن گل مثل قبل پیش نرود.

با این وجود شم گلزنی بالای قنبری سبب شده بود که او تا همین هفته با به ثمر رساندن ۱۵ گل در صدر جدول گلزنان حضور داشته باشد اما هت‌تریک افسانه چترنور در دیدار روز گذشته، او را با ۱۶ گل زده به صدر جدول گلزنان رساند و حالا به مانند فصول گذشته این دو بازیکن ملی‌پوش، کاندیدای اصلی دریافت کفش طلای فوتبال زنان هستند. رقابت‌های هفته پایانی لیگ زنان که روز ۲۲ فروردین برگزار می‌شود؛ اگرچه از نظر جدولی کاملا تشریفاتی به شمار می‌رود اما حساسیت بسیار زیادی برای این دو بازیکن و هم‌تیمی‌هایشان خواهد داشت.

2007001

ملوان بعد از، واگذاری قهرمانی به خاتون حالا به دنبال مهم‌ترین عنوان فردی سال برای ستاره خود است و از سوی مقابل خاتونی‌ها هم به دنبال جبران فداکاری قنبری و حضور موثر او در پست غیرتخصصی‌اش هستند.

دیدگاه‌ها