کد خبر : 2012175 | 16 فروردين 1403 ساعت 12:45 | 71.4K بازدید | 40 دیدگاه

چرا کسی از خوسلو حرف نمی‌زند؟

مهاجمی که در رئال فراموش شد!

این روزها همه از ترکیب خط حمله رئال برای فصل بعد حرف می‌زنند بدون اینکه کسی از خوسلو نامی به زبان بیاورد.

مهاجمی که در رئال فراموش شد!

به گزارش "ورزش سه"، با ورود کیلیان امباپه و اندریک به رئال مادرید، خط حمله رئال مادرید برای فصل بعد قدرتی مضاعف پیدا خواهد کرد. از حالا گمانه زنی‌ها در مورد مثلث تهاجمی رئال برای فصل بعد شروع شده و بسیاری معتقدند رودریگو، امباپه و وینیسیوس شانس اصلی حضور در ترکیب ثابت هستند. 

1992499

حتی برخی معتقدند کارلتو باید جود بلینگام را یک خط جلوتر بیاورد و به عنوان ذخیره نیز از گولر، براهیم و اندریک نام برده می‌شود ولی آاس نوشت که نباید فراموش کرد رئال خوسلو را هم دارد و باشگاه در پایان فصل می‌خواهد قرارداد این مهاجم 34 ساله را دائمی کند. او اکنون قرضی با بند خرید 1.5 میلیون یورویی از اسپانیول در رئال بازی می‌کند.

1992237

خوسلو در 39 بازی این فصل 1616 دقیقه در زمین بوده (پانزدهمین بازیکن رئال از حیث دقایق حضور)، 14 گل زده و 2 پاس گل نیز داده است. هر 101 دقیقه او روی یک گل رئال تاثیر مستقیم گذاشته در حالی که اغلب کار را از روی نیمکت شروع کرده است. در مقایسه با او رودریگو که تقریبا همیشه در ترکیب ثابت بوده، 15 گل به ثمر رسانده است.

طبق ادعای آاس، رئال با وجود ورود اندریک و امباپه هیچ مهاجمی را نمی‌فروشد و قرارداد خوسلو را نیز دائمی می‌کند. خوسلو امسال نشان داد که می‌توان روی او در هر شرایطی حساب کرد و نباید فراموش شود.

دیدگاه‌ها