کد خبر : 2012177 | 16 فروردين 1403 ساعت 12:43 | 63.4K بازدید | 44 دیدگاه

تصمیم قطعی پرز: جانشین آنچلوتی انتخاب شده!

فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، اطمینان دارد که ژابی آلونسو سرمربی بعدی رئال مادرید خواهد بود.

تصمیم قطعی پرز: جانشین آنچلوتی انتخاب شده!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان آلونسو روی نیمکت بایرلورکوزن باعث شده است که این تیم حالا شانس اول قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان باشد و یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا هم به حساب بیاید. 

همین کارنامه درخشان باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند بایرن مونیخ و لیورپول به دنبال به خدمت گرفتن او به عنوان سرمربی بعدی‌شان باشند اما او تصمیم گرفت فعلا و برای یک فصل دیگر هم به حضورش در لورکوزن ادامه دهد. 

بسیاری معتقد هستند که دلیل این تصمیم این بود که او مایل است هدایت رئال مادرید را برعهده بگیرد و فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، در این باره گفت: «ژابی یک هوادار بزرگ در رئال مادرید دارد که پرز است. او از همان روز اول و زمانی که ژابی بازیکن بود به‌خاطر سبک بازی و ایده‌هایش برای حال و آینده عاشق او بود. 

2004971

ژابی همیشه یکی از بازیکنان محبوب پرز بود و همه افراد حاضر در باشگاه این را می‌دانستند و این احساسات همچنان به قوت خودش باقی است. پرز باور دارد که ژابی تمامی ویژگی‌های لازم برای این که سرمربی رئال مادرید شود را دارد. 

ژابی هم فرد بسیار باهوشی است. او می‌داند که آنچلوتی سرمربی بزرگی است و احترام بسیاری برای او قائل است اما در رئال مادرید، هر سال داستان تازه و مختص به خودش را دارد. او می‌داند که تابستان بعدی (2025) شرایط می‌تواند متفاوت باشد.»

دیدگاه‌ها