کد خبر : 2012186 | 16 فروردين 1403 ساعت 13:42 | 46.3K بازدید | 29 دیدگاه

ماموریت من در پاریس است

عاشق بارسا هستم ولی آرزو می‌کنم ببازد

لوئیس انریکه تاکید کرد که علی‌رغم علاقه‌اش به بارسلونا همه تلاشش را خواهد کرد پی اس جی با شکست این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

عاشق بارسا هستم ولی آرزو می‌کنم ببازد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی به احتمال فراوان در فوتبال فرانسه دبل خواهد کرد. قهرمانی تیم در لیگ یک تقریبا قطعی است و در جام حذفی نیز توانسته به فینال برسد و باید برابر لیون قرار بگیرد. به این ترتیب لوئیس انریکه در لیگ داخلی کارنامه‌ای موفق از خود بر جای خواهد گذاشت ولی خودش هم می‌داند که توقعات از او قهرمان کردن پی اس جی در لیگ قهرمانان است. 

پاریس در یک چهارم نهایی به بارسا برخورد کرده است. تیمی که لوئیس انریکه سال‌ها برایش بازی کرد و سه سال نیز مربی‌اش بود.

1998047

انریکه بعد از صعود به فینال جام حذفی در مورد دیدار حساس برابر بارسا گفت: «همه می‌دانید که من عاشق بارسلونا هستم ولی الان روی نیمکت پی اس جی می‌نشینم و ماموریتم در پاریس است. تمام تمرکز من روی موفقیت پی اس جی است و برابر بارسا هر کاری خواهم کرد تیم خودم برنده شود و آرزوی من الان شکست بارسلوناست. هدف ما چیزی جز رسیدن پیروزی نخواهد بود.»

انریکه در مورد خطر بارسا و روبرت لواندوفسکی گفت: «من معتقدم نباید تمرکز را روی مهار لواندوفسکی گذاشت و قدرت بارسا را فقط به یک بازیکن مرتبط دانست. بارسا تیمی متشکل از بهترین‌هاست و مهره‌های خطرناک زیادی دارد. تیمی بسیار سطح بالا ولی الان تمرکز من روی کلمرون است نه چیزی دیگر. هفته بعد وقت برای فکر کردم به بارسا خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها