کد خبر : 2012190 | 16 فروردين 1403 ساعت 13:49 | 58.3K بازدید | 20 دیدگاه

شاید صلاح امروز به صدر جدول برسد

نیمکت‌نشینی برای هالند گران تمام شد

آمار گلزنان این فصل لیگ برتر انگلستان با نکات بسیار زیادی همراه است.

نیمکت‌نشینی برای هالند گران تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس به عقیده بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال، سخت‌ترین و بزرگترین رقابت باشگاهی جهان است و گل زدن در این لیگ بسیار کار سختی است.

جو لیگ برتر انگلستان تب و تاب زیادی دارد و جوانان هر هفته به اشتیاق مرور گلزنان هفته لیست برترین‌های این لیگ را دنبال می‌کنند. 

در شرایط کنونی آرسنال به‌صورت موقت صدرنشین لیگ برتر انگلستان است و منچستر سیتی و لیورپول هم در تعقیب این تیم حضور دارند اما در جدول گلزنان شرایط کاملا متفاوت است.

ارلینگ هالند فصل گذشته پس از رسیدن به 36 گل به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس دست یافت و حالا هم صدرنشین لیست گلزنان هست اما با مرور بر روی آمار و عملکرد انفرادی بازیکنان متوجه می‌شویم که منچستر سیتی به‌جز او یک آقای گل دیگر هم دارد.

ارلینگ هالند - ۱۸ گل
مهاجم نروژی منچستر سیتی ۱۸ گل زده دارد و در قیاس با فصل گذشته به وضوح افت کرده است. هالند در جدول گلزنان فوتبال اروپا از رقبا عقب مانده و اگر در ۸ بازی باقی مانده تا پایان فصل به خودش نیاید، شاید کفش طلای فوتبال انگلیس را هم از دست بدهد.

محمد صلاح، اولی واتکینز و دومینیک سولانکه - ۱۶ گل
هر سه مهاجم لیورپول، استون ویلا و بورنموث شانس این را دارند تا همه دنیا را غافلگیر کنند و خودشان را به هالند برسانند. البته مصدومیت واتکینز او را یک ماه از مسابقات دور کرده و سولانکه هم همراه با تیمش دیدارهای سختی پیش روی خود دارد، در نتیجه هیچ بعید نیست که محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول از افتی که از جام ملت‌های آفریقا تجربه کرده آمار خودش را بهبود ببخشد و کفش طلای انگلیس را تصاحب کند.

2007029

سون هیونگ مین، یاروود بوون و الکساندر ایساک - ۱۵ گل
سه تیمی که در رده‌های نزدیک به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند، سه مهاجم گلزن خاص دارند. سون به‌صورت کامل غیبت هری کین را در تاتنهام پر کرده و بوون و ایساک هم در فصل عجیب وستهام و نیوکاسل با گلزنی هر هفته آمار خوبی ثبت کرده‌اند.

2007028

فیل فودن - ۱۴ گل
هر زمان که بحث نتایج منچسترسیتی مورد صحبت قرار می‌گیرد، هواداران از گل‌های هالند و موقعیت سازی‌های دیبروینه صحبت می‌کنند اما فیل فودن در این ۲ سال، آماری ثبت کرده است که تنها صلاح و هالند آن را دارند. او با ۱۴ گل و هفت پاس گل در این فصل روی ۲۱ گل اثرگذاری مستقیم داشته و در قیاس با هالند تنها دو گل از او عقب است. فرم اعجاب‌انگیز فیل فودن، جود بلینگهام، هری کین و دکلان رایس برای قهرمانی انگلیس در یورو ۲۰۲۴ می‌تواند کافی باشد!

2007030

بوکایو ساکا و کول پالمر - ۱۳ گل
دو مهاجم لندنی نشین آرسنال و چلسی هم کماکان با ۱۳ گل زده در تعقیب دیگر چهره‌های گلزن این لیگ هستند و ساکا به عنوان مهاجم صدرنشین لیگ برتر انگلستان با ۱۳ گل بیشترین اثرگذاری را برای این تیم داشته و پالمر هم در فصل بسیار عجیب چلسی، قطعاً بهترین بازیکن این تیم بوده است.

2007031

دیدگاه‌ها