کد خبر : 2012211 | 16 فروردين 1403 ساعت 16:30 | 37K بازدید | 32 دیدگاه

امیدوارم او را جذب کنیم

ژوائو: برناردو همیشه از بارسلونا می‌پرسد

ژوائو فلیکس از علاقه برناردو سیلوا برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.

ژوائو: برناردو همیشه از بارسلونا می‌پرسد

به گزارش "ورزش سه" عملکرد خوب سیلوا در چند فصل اخیر در ترکیب منچسترسیتی باعث شده است که او یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در کسب عناوین قهرمانی و جام‌های مختلف تحت هدایت پپ گواردیولا باشد و توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کند. 

یکی از باشگاه‌هایی که در طول چند سال اخیر علاقه زیادی به او داشته است بارسلوناست که این علاقه با حضور ژاوی روی نیمکت این تیم تشدید شد و او بارها به مدیران این باشگاه اصرار کرد که برای جذب این ستاره پرتغالی اقدام کنند، اما مشکلات مالی مانع از این کار شد.

2007071

دیروز موندو دپورتیوو خبر داد که بند فسخی در قرارداد سیلوا با منچسترسیتی که در تابستان 2026 به پایان خواهد رسید گنجانده شده است که بر اساس آن، بارسلونا می‌تواند با پرداخت تنها 50 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد و باید دید که آیا آنها شرایط لازم برای فعال کردن این بند در تابستان پیش رو را خواهند داشت.

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی بارسا، در مورد علاقه برناردو به این باشگاه گفت: «امیدوارم بارسا برای جذب برناردو سیلوا اقدام کند. او یک بازیکن برتر و بسیار سطح بالاست. او همیشه از من درباره بارسلونا می‌پرسد. من به برناردو گفتم همه چیز عالی است و آماده‌ایم تا او به جمع ما اضافه شود.»

دیدگاه‌ها