کد خبر : 2012213 | 16 فروردين 1403 ساعت 16:29 | 25.2K بازدید | 8 دیدگاه

پیکان، فراتر از انتظار در لیگ شانزدهم؛

ذوق دختران تهرانی از توقف متمول‌ترین تیم لیگ

یکی از جالب‌ترین نتایج این هفته فوتبال زنان، توقف شهرداری سیرجان مقابل تیم کم هزینه و جوان پیکان بود.

ذوق دختران تهرانی از توقف متمول‌ترین تیم لیگ

به گزارش “ورزش سه”، مسابقات هفته ماقبل پایانی لیگ شانزدهم زنان درحالی دیروز پیگیری شد که در یکی از مصاف‌های مهم، پیکان و شهرداری سیرجان به مصاف هم رفتند. دو تیمی که از نظر مالی و از حیث جذب ستاره‌های فوتبال زنان، اختلاف بسیار فاحشی با یکدیگر داشتند.

پیکان، تیمی که برای نخستین بار در فصل جاری تصمیم گرفت به‌طور مستقل در لیگ برتر زنان تیم‌داری کند، با بازیکنان بسیار جوان پا به عرصه رقابت‌ها گذاشت. بودجه حدود ۴ میلیاردی این تیم برای کل اعضای کادرفنی و بازیکنان، نشان از این بود که این تیم یکی از کم‌ هزینه‌ترین تیم‌های لیگ در فصل جاری بوده است اما بر خلاف آنچه تصور می‌شد؛ خودروسازان با همین بضاعت هم نتایج بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ شانزدهم کسب کردند.

2007075
2007076

آن‌ها در پنج هفته گذشته موفق به کسب ۱۰ امتیاز شدند که آمار بسیار خوبی برای این تیم جوان به‌شمار می‌رود. اوج درخشش این تیم اما در دیدار دیروز مقابل شهرداری سیرجان رقم خورد. جایی که خودروسازان موفق به توقف متمول‌ترین تیم فصل جاری شدند. تیمی که تحت هدایت مریم ایراندوست، هم اکنون با ۳۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و انتظارات را برآورده نکرده است. پیکان اما هم‌اکنون با ۲۱ امتیاز در رتبه ششم جدول ۱۰ تیمی رقابت‌ها قرار گرفته است و فراتر از انتظارها ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها