کد خبر : 2012219 | 16 فروردين 1403 ساعت 17:44 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

دومین تاثیرگذاری مستقیم بازیکنان زیر 23 سال:

جوان‌های هوادار شجاعی را سرفراز کردند!

مسعود شجاعی برای دومین هفته متوالی مزد اعتماد به بازیکنان جوان را گرفت.

جوان‌های هوادار شجاعی را سرفراز کردند!

به گزارش "ورزش سه"، برای دومین هفته متوالی بازیکنان جوان مسعود شجاعی در ترکیب هوادار درخشیدند تا سرمربی جوان و تازه وارد فوتبال ایران به فکر استفاده بیشتر از بازیکنان جوان خود در ترکیب اصلی بیفتد.

هفته گذشته و در روز شکست سنگین هوادار مقابل تراکتور در دقایق پایانی مسابقه همکاری دیندار و زاووشی گل دوم هوادار را رقم زد و این دو بازیکن جوان با پاس‌کاری‌های بی‌نقص یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و بازی را چهار بر دو کنند.

در بازی روز گذشته هوادار مقابل آلومینیوم این بار یک بازیکن جوان دیگر درخشید و پاس فوق‌العاده‌ای را درون محوطه جریمه برای کریم اسلامی فراهم کرد و مهاجم باتجربه هوادار از نزدیکی نقطه پنالتی دروازه آلومینیوم را باز کرد و در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان رسید.

مهدی گودرزی از زمان حضور مسعود شجاعی در تمام مسابقات به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و در دیدار مقابل تراکتور و آلومینیوم در ترکیب اصلی قرار گرفت که اولین تاثیرگذاری مستقیم خود را در بازی دیروز انجام داد و اولین پاس گل فصل خود را ثبت کرد.

نکته جالب توجه گل هوادار تاثیرگذاری یک بازیکن جوان دیگر بود، مهدی باقری مهاجم جوان این تیم با پاسی که در عمق برای گودرزی ارسال کرد او را در شرایط خلق موقعیت قرار داد و او هم با پاس زمینی و فوق‌العاده پاس تاثیرگذاری را برای کریم اسلامی ارسال کرد.

دیدگاه‌ها