کد خبر : 2012220 | 16 فروردين 1403 ساعت 17:46 | 36.7K بازدید | 26 دیدگاه

مهاجم بایرن قهرمانی لورکوزن را تبریک گفت!

توماس مولر که معتقد است بایرلورکوزن قهرمان بوندسلیگا خواهد بود، به این تیم بابت عملکرد خوبش تبریک گفت.

مهاجم بایرن قهرمانی لورکوزن را تبریک گفت!

به گزارش "ورزش سه"، مولر در گفتگویی که با سایت اسکای اسپورت داشت، گفت: وضعیت در جدول جای چندانی برای حدس و گمان باقی نمی‌گذارد. لورکوزن هیچ نقطه ضعفی از خود نشان نمی‌دهد و ما هم در سطح خوبی عمل نمی‌کنیم. متأسفانه عملکرد ناامیدکننده‌ای که مقابل دورتموند نشان دادیم و در مقابل لورکوزن در آخرین دقیقه گل پیروزی را به ثمر رساند، بنابراین احتمالاً عنوان قهرمانی لیگ به لورکوزن خواهد رسید.

وی ادامه داد: ما از اینکه در سطح بهتری ظاهر نشدیم و توانایی‌های خود را به اندازه کافی نشان دادیم ناامید هستیم، اما سطحی که لورکوزن ارائه کرد نیز مهم است. عدم ثبت شکست تا این مرحله از مسابقات کار بزرگی است. به آنها برای آن سری از موفقیت‌ها تبریک می‌گویم.

مولر درباره رویارویی با آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد: هرکسی که قرعه‌کشی را دید، می‌داند که ما ممکن است سخت‌ترین راه را برای رسیدن به فینال داشته باشیم، اما در هر صورت این مسیر ماست. این دیگر آن آرسنالی نیست که بایرن در گذشته با اعتماد به نفس با آن برخورد می‌کرد. این بازی نیاز به تلاش زیادی از ما دارد، اما من مطمئن هستم که بر آنها غلبه خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها