کد خبر : 2012233 | 17 فروردين 1403 ساعت 03:10 | 38.9K بازدید | 23 دیدگاه

نامه احساسی روماریو: بزرگترین مشوقم را از دست دادم

روماریو، اسطوره برزیلی، پس از فوت مادرش در سن 86 سالگی، متنی احساسی خطاب به او نوشته است.

نامه احساسی روماریو: بزرگترین مشوقم را از دست دادم

به گزارش "ورزش سه"، اگر دنیای فوتبال قرار بود به مادرانی که ستاره‌های تکرارنشدنی به دنیای فوتبال دادند، یک توپ طلا می‌داد،  احتمالاً یکی از آن‌ها به دونا لیتا تعلق می‌گرفت.

بعد از هر گلی که روماریو در جام جهانی 1994 زد و در نهایت برزیل قهرمان شد، دونا لیتا پسرش را تشویق می‌کرد. در حال حاضر خبر درگذشت او به اطلاع عموم رسیده است. او 86 ساله بود.

2007133

روماریو با انتشار پیامی احساسی این خبر تلخ را اعلام کرده است: "با اندوه بی‌پایان، من با عشق بزرگم، ملکه‌ام، زنی که به من زندگی داد و در مسیر درست من را راهنمایی کرد، خداحافظی می‌کنم. مادر عزیزم به دیدار پدر آسمانی رفت.

دردی که اکنون احساس می‌کنیم غیرقابل توصیف است، اما مطمئن هستیم که عشقی که دونا لیتا به ما داد با ارزش ترین چیزی است که داریم. هر کسی که من را دنبال می‌کند، مادرم را می‌شناسد چون او همیشه در کنار من بود.

او در جام جهانی 94 کنار من بود. امروز مادرم را از دست دادم. من بهترین دوستم، بزرگترین مشوقم و معلم زندگی‌ام را نیز از دست دادم. مادر، تو برای همیشه در قلب ما زندگی می‌کنی. برای همه چیز از تو ممنونم! در آرامش باش و پدرم را از طرف ما در آغوش بگیر. تا ابد دوستت دارم."

دیدگاه‌ها