کد خبر : 2012236 | 16 فروردين 1403 ساعت 19:57 | 25.8K بازدید | 14 دیدگاه

رقابت سیدحسین و پورحمیدی دونفره شد!

سیدحسین حسینی در دیدار با مس به دنبال چهاردهمین کلین‌شیت خود خواهد بود.

رقابت سیدحسین و پورحمیدی دونفره شد!

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، در بازی با مس رفسنجان یک هدف خاص را دنبال می‌کند و با کلین‌شیت مقابل این تیم می‌تواند مجدد صدر جدول کلین‌شیت را به تنهایی در اختیار بگیرد و فاصله خود را با رقبا بیشتر کند.

حسینی در حال حاضر با 13 کلین‌شیت به همراه پورحمیدی در صدر جدول قرار دارد و با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری چند هفته‌ای او از میادین می‌تواند طی هفته‌های آینده از یکی دیگر از رقیبان اصلی خود فاصله بگیرد و رقابت دو نفره‌ای را با حسین پورحمیدی ادامه دهد.

در حال حاضر در جدول کلین‌شیت حسینی و پورحمیدی با 13 کلین‌شیت، اخباری و بیرانوند با 10 کلین‌شیت و پس از آنها کریستوفر کنت با 8 کلین شیت در تعقیب هستند که با توجه به مصدومیت بیرانوند دو گلر مدعی کسب عنوان می‌توانند فاصله خود را با رقبا بیشتر کنند، ضمن اینکه در هفته جاری لیگ برتر محمدرضا اخباری به همراه گل‌گهر باید مقابل پرسپولیس به میدان برود و انجام کلین‌شیت در این مسابقه برای او سخت‌تر از حسینی و پورحمیدی خواهد بود.

سیدحسین در آخرین بازی استقلال مقابل هوادار در پایان 1402 عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و ستاره این تیم در این مسابقه بود و در شروع سال هم مقابل ترکمنستان کلین‌شیت کرد تا بازگشت او به ترکیب تیم باشگاهی‌اش استقلال با روحیه بالایی باشد.

آخرین تقابل استقلال و مس رفسنجان در جام حذفی برگزار شد و آبی‌ها مقابل این تیم دو گل دریافت کردند و در این بازی خانگی به دنبال بسته نگه‌داشتن دروازه خود خواهند بود.

دیدگاه‌ها