کد خبر : 2012249 | 17 فروردين 1403 ساعت 02:57 | 72.5K بازدید | 39 دیدگاه

۴ گلزن برتر فوتبال جهان آن هم در نزدیکی چهل سالگی؛

مهاجم خارجی پرسپولیس رقیب رونالدو شد!

کریستیانو رونالدو در بین بازیکنانی که حداقل ۳۶ سال سن دارند بیشترین آمار گلزنی را ثبت کرده است.

مهاجم خارجی پرسپولیس رقیب رونالدو شد!

به گزارش "ورزش سه"، سن و سال برای بازیکنان فوتبال علی الخصوص برای چهره‌هایی که در سطح اول فوتبال کشورهای مختلف بازی می‌کنند در اولویت است، اما این ورزش باعث شده بسیاری از نفرات، فارغ از گذران ۳۴ سال از زندگی، همچنان امر گلزنی را فراموش نکرده باشند که در این لیست کریستیانو رونالدو با تلاش همیشگی خودش یک چهره خاص عنوان می‌شود.

2007172

کریستیانو رونالدو - ۳۹ سال - ۲۹ گل
مهاجم پرتغالی النصر عربستان در این فصل از فوتبال ۲۹ گل برای این تیم به ثمر برساند و در آخرین روزهای ۳۹ سالگی خودش، شمار گل‌هایش را به عدد ۲۹ برساند. هت‌تریک‌های هر هفته او باعث شده تا رونالدو در سن ۳۹ سالگی آمار و ارقام خاصی را ثبت کند و با این فرم قطعاً در یورو ۲۰۲۴، باید برای قهرمانی پرتغال شانس بسیار زیادی قائل شویم.

2007173

جری بنگستون - ۳۶ سال - ۲۸ گل
مهاجم هندوراسی تیم المپیای هندوراس، که سابقه بازی در پرسپولیس و ذوب آهن را دارد، دیگر بازیکنی است که توانسته خودش را به عنوان یک بازیکن شاغل در سطح اول فوتبال یک کشور در این آمار اضافه کند. او آقای گل لیگ هندوراس است و به گلزنی در هر هفته عادت دارد.

2007174

آندره پیر ژینیاک - ۳۸ سال - ۲۴ گل
مهاجم فرانسوی سابق مارسی را هنوز نه به نام سختش، بلکه بابت گلزنی و آقای گلی در لیگ فرانسه خاطر داریم؛ مهاجمی که تصمیم عجیبی گرفت و در اوج دوران فوتبالی خودش راهی مکزیک شد اما حالا آندره پیر ژینیاک کفش طلای فوتبال مکزیک را تصاحب کرده و اکنون در سن ۳۸ سالگی آماری نزدیک به کریستیانو رونالدو ثبت کرده است.

2007175

ادین ژکو - ۳۸ سال - ۱۹ گل
مهاجم بوسنیایی تیم فنرباغچه او هم با توجه به ۱۹ گلی که در ۳۰ بازی به ثمر رسانده، خودش را به این آمار اضافه کرده و ژکو مهاجم سابق منچستر سیتی و اینتر همچنان مهاجمی است که می‌تواند در سطح نخست فوتبال اروپا گلزنی کند و فرم خوب خودش را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها