کد خبر : 2012268 | 17 فروردين 1403 ساعت 05:28 | 13.6K بازدید | 27 دیدگاه

میشاییل بالاک:

آلمان مدعی قهرمانی یورو نیست

میشاییل بالاک، اسطوره آلمان، از تغییرات صورت گرفته در فوتبال ملی ناراضی است و آن را یک مشکل اساسی برای نسل فعلی این کشور می‌داند.

آلمان مدعی قهرمانی یورو نیست

به گزارش "ورزش سه"، میشل بالاک تیم ملی فوتبال آلمان را شانس قهرمانی یورو 2024 نمی‌بیند. هافبک سابق آلمان و چلسی ذهنیت تیم ملی کشورش را به شدت مورد انتقاد قرار داد و شانس آنها را برای بردن جام برای اولین بار از سال 1996 کم می‌داند.

بالاک به پادکست ویلیام هیل گفت: "سطح انتظارات در آلمان بسیار پایین است، انتظارات زیاد نیست، آلمان چیزی را از دست داده است. ما چیزی را از دست دادیم که یکی از بزرگترین نقاط قوت ما بود، رقابتی بودن، نظم و تمایل ما برای بردن بازی‌ها. مهم نیست چگونه، ما همیشه تیمی نبودیم که بهترین فوتبال را از نظر فنی بازی می‌کرد، اما این ذهنیت خاص همراه با تکنیک، نظم و برنامه‌ریزی را داشتیم."

هانسی فلیک پس از شکست 4-1 در دیدار دوستانه مقابل ژاپن در ماه سپتامبر و پیروزی در 12 بازی از 25 بازی خود، از سرمربیگری آلمان برکنار شد. یولیان ناگلزمان هدایت این تیم را بر عهده گرفت و اخیراً در بازی مقابل فرانسه و هلند تیمش برنده شد.

2007220

بالاک افزود: "این مربوط به ذهنیت یک کشور است. ما کل سیستم آموزش را تغییر دادیم. این فقط در فوتبال نیست، یک مشکل برای این نسل است. نحوه صحبت ما با یکدیگر، نحوه صحبت ما در فوتبال حرفه‌ای، نمی‌دانم خیلی نرم شده‌ایم یا نه، اما قدرتمان را از دست داده‌ایم."

وقتی از بالاک در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه رویارویی آلمان و انگلیس گفت: "سطح مشخصی از رقابت بین انگلیس و آلمان وجود دارد. همیشه چیز خاصی در مورد بازی با انگلیس وجود دارد. البته شما هرگز نمی‌خواهید برابر انگلیس شکست بخورید."

دیدگاه‌ها