کد خبر : 2012291 | 17 فروردين 1403 ساعت 00:24 | 20.9K بازدید | 3 دیدگاه

یک‌‌ همکاری جدید و‌ جذاب در انتظار والیبال ایران

سفیر کوبا در ایران گفت: در جلسه امروز با رئیس فدراسیون والیبال به توافق‌های خوبی برای همکاری دو جانبه رسیدیم.

یک‌‌ همکاری جدید و‌ جذاب در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو گونزالس کاسالس سفیر کوبا پیش از برگزاری دیدار رفت فینال لیگ برتر والیبال مردان دیداری با رئیس فدراسیون والیبال ایران داشت و در ادامه به تماشای مسابقه نهایی لیگ نشست.

وی همزمان با پایان مسابقه اظهار کرد: امروز با افتخار، جلسه‌ای با رئیس فدراسیون والیبال داشتیم و به توافق‌های خوبی برای همکاری برای پیشرفت والیبال دو کشور رسیدیم.

وی افزود: ممکن است شاهد یک دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا باشیم. قرار است با تبادل مربی، مخصوصا در بخش والیبال بانوان به توسعه والیبال دو کشور کمک کنیم.

گونزالس ضمن ابراز تاسف از این که ورزش جزء تحریم‌های ایالت متحده آمریکا و دیگر کشورهای غربی است، عنوان کرد: بهترین راه برای مقابله با این تحریم‌ها، همکاری بین کشورها خواهد بود و فکر می‌کنم پتانسیل خیلی خوبی برای همکاری وجود دارد. مطمئنم ایران و کوبا می‌توانند همکاری خوبی با هم داشته باشند.

سفیر کوبا با اشاره به دیدار فینال لیگ برتر گفت: شاهد مسابقه بسیار باکیفیتی هستیم. یک بازی بسیار خوب برای دو تیم و مطمئنم این مسابقات می‌تواند به سمت بین‌المللی شدن برود و تیم‌ها دیدارهایی با تیم‌های کوبایی داشته باشند.

وی فضای حاکم بر سالن فدراسیون والیبال را هیجان‌انگیز توصیف کرد و ادامه داد: اینجا فضایی دوست داشتنی است که در آن رقابت وجود دارد. تلاش تیم‌ها برای برگزاری باکیفیت مسابقات و بازی خوب بازیکنان موجب جذابیت دیدار فینال شده است.

دیدگاه‌ها