کد خبر : 2012301 | 17 فروردين 1403 ساعت 07:21 | 19.9K بازدید | 31 دیدگاه

تغییر چهره مورایس پس از سوالات عجیب

ژوزه مورایس کنفرانس قابل توجهی را پس از تساوی مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز پشت سر گذاشت.

تغییر چهره مورایس پس از سوالات عجیب

به گزارش "ورزش‌ سه"، مورایس با لبخند همیشگی از مقابل خبرنگاران عبور کرد تا عازم نشست خبری شود، اما در حالی که با همین لبخند در حال پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران بود، به یکباره لبخند از چهره او رخت بست.
مورایس در ابتدا به نمایش فیزیکی دو تیم در جریان مسابقه اشاره کرد و دیدار دو تیم را به جنگ تشبیه کرد تا مسابقه. با این حال وقتی سوالات آغاز شد، رفته رفته رنگ و بوی هواداری به مشام رسید.
اولین سوالی که که کمی چهره مورایس را تغییر داد این بود که هواداران در روز نمایش بد بازیکنان برنده مسابقه بودند که سرمربی پرتغالی سپاهان حرف او را تایید کرد.

پس از یکی دو سوال درباره شرایط فنی مسابقه و درگیری‌ای که مورایس در کنار خط در جریان مسابقه داشت و گفت که جزئیات آن را به یاد ندارد، یک خبرنگار تیم مورایس را به انجام بازی مستقیم متهم کرد و گفتگویی پینگ‌پونگی میان این خبرنگار و مورایس با ترجمه فردین فقیهی ایجاد شد.

این خبرنگار معتقد بود که سپاهان مقابل تراکتور به دنبال گرفتن یک امتیاز بوده و در شروع سوالش کسب یک امتیاز از تبریز را برای سپاهان شیرین توصیفی کرد؛ کلمه‌‌ و جمله‌ای که با واکنش منفی سرمربی طلایی پوشان اصفهانی مواجه شد و به یکباره لبخند از چهره مورایس جدا شد.

2007283
2007284

اصرار این خبرنگار بر اینکه تیم مورایس بازی‌سازی نمی‌کرده و تلاش مورایس برای متقاعد کردن این خبرنگار سبب شد تا لحظات پرالتهابی در نشست خبری شکل بگیرد، اما درنهایت با طمأنینه سرمربی سپاهان پس از یکی دو دقیقه نوبت به خبرنگار دیگری رسید تا با سوال خود موضوع بحث را عوض کند، اما در واقع دلیل تغییر چهره مورایس در فاصله چند ثانیه در تصویری که مشاهده می‌کنید، همین موضوع و سوالات پیاپی عجیب یک خبرنگار بود.

دیدگاه‌ها