کد خبر : 2012313 | 17 فروردين 1403 ساعت 08:30 | 17.7K بازدید | 32 دیدگاه

کاوه برای انتقام آمده بود (عکس)

کاوه رضایی غافلگیری مهم ترکیب سپاهان در بازی با تراکتور بود.

کاوه برای انتقام آمده بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می‌کرد کاوه رضایی در بازی مقابل تراکتور فیکس شود اما در ترکیب اعلامی ژوزه مورایس، او در کنار رضا اسدی و شهریار مغانلو، خط حمله زردپوشان را تشکیل می‌داد تا علاوه بر اسدی و شکاری، یک تراکتوری سابق دیگر هم در استادیوم یادگار به میدان برود.

کاوه که دوران چندان خوبی را با تراکتور داشت، باتوجه به نحوه جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی، چندان موردتوجه هواداران تراکتور قرار نداشت و با بی‌توجهی محض از سوی آنها مواجه شد اما خود او به نظر انگیزه زیادی داشت تا توانایی‌اش را به هواداران ثابت کند.

مهاجم سابق کلوب بروخه که در چند سال اخیر بارها گرفتار مصدومیت و دوری از میادین شده، در این دیدار نمایش نسبتا خوبی را ارائه کرد و جزو بازیکنان موثر تهاجمی سپاهان بود.

رضایی در این بازی یک پاس کلیدی داد که می‌توانست به موقعیت بدل شود و در یک لحظه کلیدی، در موقعیت گلزنی هم قرار گرفت اما شوت او تبدیل به گل نشد.

2007317

در این صحنه کاوه سعی می‌کرد توپ را روی نوک پای راست بیندازد تا شلیکش مستقیم به گوشه دروازه برود اما با بدشانسی، توپ روی ساق پای راستش نشست تا با اختلاف کم از کنار دروازه تراکتور بیرون برود و رضایی هم در گلزنی ناکام بماند.

جالب اینکه مهاجم سپاهان بعد از تعویض، به شدت مورد استقبال کادر سپاهان قرار گرفت و او هم با گشاده‌رویی و لبخندی که کمتر از یک بازیکن تعویضی بعد از این بازی پرفشار دیده می‌شود، با همه طرفداران خوش و بش کرد و روی صندلی نشست.

دیدگاه‌ها