کد خبر : 2012323 | 17 فروردين 1403 ساعت 09:04 | 18.2K بازدید | 15 دیدگاه

مقایسه عجیب: ستاره ناکام انگلیس عین بلینگام!

بن دیویس، مدافع تاتنهام، معتقد است که دله الی استعداد بسیار درخشانی دارد و شبیه به جود بلینگام است.

مقایسه عجیب: ستاره ناکام انگلیس عین بلینگام!

به گزارش "ورزش سه"، الی در سال 2015 به تاتنهام پیوست و خیلی زود توانست نامش را به عنوان یکی از استعدادهای درخشان حاضر در لیگ برتر انگلیس مطرح کند اما این درخشش چندان طول نکشید و مصدومیت‌های متوالی و اتفاقات دیگر او را از سطح اول فوتبال این کشور دور کرد. 

او پس از آن حضور در چند باشگاه دیگر را تجربه کرد اما هنوز نتوانسته است به شرایط ایده‌آلی که داشت برگردد، با این حال دیویس که پیش از این سابقه بازی در کنار او در ترکیب تاتنهام را داشت معتقد است که این بازیکن در کنار بازیکنی مانند بلینگام قرار می‌گیرد.

1908625

دیویس در گفت‌گو با خبرنگاران درباره این هافبک 27 ساله اظهار داشت: «وقتی دله به تاتنهام آمد واقعا باورنکردنی بود. او بلافاصله در تمرینات تیم اول حضور پیدا کرد و می‌توانست کارهای بسیاری انجام دهد. طوری بود که انگار برای سرخوشی و تفریح فوتبال بازی می‌کند.

زمانی که در مسابقات پیش فصل برابر رئال مادرید بازی کردیم، نمایش واقعی دله الی شروع شد. سطح حریف برای او واقعا اهمیتی نداشت و می‌توانست این کارها را برابر بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و تونی کروس هم انجام دهد. هیچ حد و حدودی نداشت. می‌توانست شبیه به بازیکنی مانند بلینگام در حال حاضر باشد. شاید از نظر تکنیکی به اندازه جود خوب نبود اما در نهایت در سطح بازی و گلزنی او قرار داشت.»

دیدگاه‌ها