کد خبر : 2012327 | 17 فروردين 1403 ساعت 09:54 | 14.3K بازدید | 25 دیدگاه

اعتراف ستاره چلسی: پیروزی ما دیوانگی بود

کول پالمر، ستاره چلسی، می‌گوید پیروزی دراماتیک برابر منچستریونایتد برایش جنون‌آمیز بوده است.

اعتراف ستاره چلسی: پیروزی ما دیوانگی بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس روبروی منچستریونایتد به میدان رفت و موفق شد در یک بازی حساس و تماشایی با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

پالمر ستاره تیمش در این دیدار بود و توانست سه گل از چهار گلی که تیمش در این بازی به ثمر رساند را وارد دروازه حریف کند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی برای آبی‌های لندن ایفا کرد تا تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به همراه داشته باشد. 

2007291

این ستاره انگلیسی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با TNT Sports درباره این دیدار اظهار داشت: «واقعا دیوانه‌کننده بود. وقتی در دقیقه 98 گل زدیم، با خودم فکر کردم که باید به دنبال پیروزی باشیم. واقعا برای همه ما هم جنون‌آمیز و باورنکردنی بود. 

نمی‌دانستم باید چه کار کنم. وقتی که گل زدم، فقط شروع به دویدن کردم. هت‌تریک به نوبه خود جای خوشحالی دارد اما این اولین هت‌تریک من بود و از این که توانستم چنین رکوردی را به ثبت برسانم بسیار خوشحال و راضی هستم. 

وقتی که گل زدیم، پوچتینو به ما گفت که هنوز دو دقیقه باقی مانده است، بجنبید. او همیشه سعی می‌کند که به ما انگیزه بدهد و ما را رو به جلو هل بدهد. ما تلاش خودمان را کردیم و خوشحالیم که گل زدیم. این پیروزی بسیار مهمی بود و باعث شد که همه در شرایط خوبی قرار بگیرند. امیدواریم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.»

دیدگاه‌ها