کد خبر : 2012333 | 17 فروردين 1403 ساعت 10:22 | 31.6K بازدید | 31 دیدگاه

حمله به ستاره‌های یونایتد: به درد بازی بزرگ نمی‌خورید

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد این تیم در دیدار برابر چلسی انتقاد کرد.

حمله به ستاره‌های یونایتد: به درد بازی بزرگ نمی‌خورید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و در یک بازی تماشایی و پر گل با نتیجه 3-4 برابر این تیم شکست خورد. 

این نتیجه در حالی رقم خورد که شاگردان اریک تن‌هاخ در پایان 90 دقیقه تیم پیروز زمین بودند اما شرایط در وقت تلف شده به صورت کلی تغییر کرد و دو گل از کول پالمر توانست سه امتیاز ارزشمند این بازی را برای مائوریسیو پوچتینو و تیمش به ارمغان بیاورد. 

2007345

فردیناند پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با TNT Sports اظهار داشت: «تمرکز نقش مهمی را در آخر این دیدارها ایفا می‌کند. فشار زیادی وجود دارد و من از این موضوع باخبر هستم. در جنون و هیاهو، باید افرادی را داشته باشید که بتوانند کنترل بازی را حفظ کنند، متمرکز باشند، فریاد بزنند و دیگران را به جلو هل بدهند. 

روی کرنر که در نهایت به گل تبدیل شد، هیچکس حتی متوجه پالمر هم نبود. او بازیکن خطرناکی است و باید در زمین بیشتر از هر کسی مراقب او بود. اگر بازیکنان یونایتد تمرکز داشتند، توپ اصلا نباید به او می‌رسید. نمی‌توانید در چنین لحظاتی مرتکب چنین اشتباهاتی شوید، در غیر این صورت مجازات خواهید شد.»

دیدگاه‌ها