کد خبر : 2012342 | 17 فروردين 1403 ساعت 11:48 | 13.1K بازدید | 50 دیدگاه

بلندپروازی یامال: به فینال لیگ قهرمانان می‌رسیم

لامین یامال، ستاره بارسلونا، معتقد است که این تیم توانایی صعود به فینال لیگ قهرمانان را دارد.

بلندپروازی یامال: به فینال لیگ قهرمانان می‌رسیم

به گزارش "ورزش سه"، یامال یکی از بازیکنان کلیدی بارسلونا در این فصل بوده و توانسته است با وجود سن و تجربه کمی که دارد عملکرد خوب و قابل قبولی را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد. 

شاگردان ژاوی در دیداری حساس و تماشایی در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی پاری سن ژرمن به میدان بروند و یامال امیدواری بسیاری به موفقیت تیمش در این بازی و به‌صورت کلی در این مسابقات دارد. 

او با اشاره به شرایط بارسا در آستانه این بازی اظهار داشت: «برای این بازی بسیار هیجان‌زده هستم. این اولین بار است که در یک چهارم نهایی به میدان می‌روم و رویایم این است که بتوانم بازی خوبی برای پی اس جی داشته باشم. ما باید فقط بازی خودمان را ارائه کنیم و توپ و میدان را در اختیار بگیریم. 

2003076

همه به خوبی می‌دانند که این جزئیات است که سرنوشت دیدارهای حذفی در لیگ قهرمانان را تعیین می‌کند. اگر یکی از تیم‌ها موفق نشود، تیم دیگر از این فرصت استفاده خواهد کرد و در لیگ قهرمانان باید با بیشترین اینتنسیتی (شدت) ممکن بازی کنید. 

تمرکز همه ما روی بازی برابر پی اس جی است که یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل است. گاهی وقت‌ها شب‌ها در تخت به لیگ قهرمانان فکر می‌کنم و با خودم می‌گویم که این دیوانه کننده است اما زمان زیادی برای فکر کردن نیست چون باید به بازی بعدی برسم. فکر می‌کنم که ما توانایی رسیدن به فینال را داریم.»

او درباره کمک به خط دفاعی بارسا برای مهار کیلیان امباپه گفت: «نه فقط امباپه، من همیشه سعی می‎‌کنم برابر وینگر سمت خودم هم بایستم. این اتفاقی است که پیش از این برابر کواراتسخلیا رخ داد. امباپه بازیکنی است که کارهای متفاوتی با من انجام می‌دهد. به همین دلیل باید به کمک مدافع کناری بروم.» 

دیدگاه‌ها