کد خبر : 2012356 | 17 فروردين 1403 ساعت 12:49 | 33.6K بازدید | 24 دیدگاه

کنایه به ستاره خائن: چلسی این است! (عکس)

انزو فرناندز، ستاره چلسی، پس از پیروزی برابر منچستریونایتد سعی در آزار دادن میسون مونت و طعنه زدن به او داشت.

کنایه به ستاره خائن: چلسی این است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس روبروی منچستریونایتد قرار گرفت و موفق شد در یک بازی حساس پیروزی دراماتیک 3-4 را در لحظات پایانی به دست آورد. 

شاگردان مائوریسیو پوچتینو در حالی سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آوردند که تا دقیقه 109 با یک گل از حریف عقب بودند اما در فاصله کمتر از دو دقیقه موفق شدند دو گل به ثمر برسانند تا برنده این بازی باشند و شب بسیار تلخی را برای شیاطین سرخ رقم زده باشند. 

مونت که پیش از این پیراهن چلسی را به تن داشت، شب گذشته با پیراهن یونایتد برابر تیم سابقش به میدان رفت اما در این بازی موفق نبود و همین موضوع باعث شد که انزو فرناندز، هم تیمی سابق او، هم بارها به این بازیکن طعنه بزند و در پایان بازی هم دست از این کار برنداشت. 

این ستاره آرژانتینی پس از سوت پایان بازی به سمت مونت رفت و در حالی که مشغول خوشحالی از این پیروزی بود، بارها مقابل صورت هم تیمی سابقش به لوگوی باشگاه چلسی روی پیراهن اشاره کرد و به آن کوبید. او همچنین صحبتی هم با مونت داشت که مشخص نشد چه بوده است اما همه چیز در آرامش به پایان رسید.

2007369

او در طول بازی هم بارها و بارها سعی کرد با مونت روبرو شود و کلماتی را خطاب به او مطرح کرد که به عقیده بسیاری از هواداران تلاشش برای عصبی کردن این بازیکن و گرفتن واکنش از او بود که موفق نشد.

دیدگاه‌ها