کد خبر : 2012383 | 17 فروردين 1403 ساعت 14:48 | 16.5K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای ستاره چلسی: از این وضعیت خشمگینم!

انزو فرناندز، ستاره چلسی، می‌گوید با وجود پیروزی برابر منچستریونایتد از جایگاه تیمش در جدول عصبانی است.

ادعای ستاره چلسی: از این وضعیت خشمگینم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچستریونایتد و موفق شد در یک بازی پر گل و تماشایی با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

شاگردان مائوریسیو پوچتینو در ابتدا با دو گل از حریف پیش افتادند اما یونایتد خیلی زود توانست این دو گل را جبران کند و در ادامه یک گل دیگر هم به ثمر رساند تا به بازی برگشته باشد اما در دقیقه نهم و یازدهم وقت‌های تلف شده بود که کول پالمر ناجی آبی‌های لندن شد و سه امتیار را برای چلسی به ارمغان آورد. 

1994856

انزو فرناندز که پس از پایان بازی بسیار خوشحال به نظر می‌رسد و برای کری خواندن به سمت میسون مونت هم رفته بود، در گفت‌وگو با DAZN درباره شرایط این دیدار اظهار داشت: «البته که من از حضور در لیگ برتر بسیار خوشحال هستم اما از جایگاه چلسی در جدول رده‌بندی راضی نیستم. 

به هیچ وچه از این جایگاه راضی نیستم. دوست دارم ببریم، نه این که ببازیم. و این که خودمان را در چنین جایگاهی می‌بینم، باعث عصبانیت من و هم تیمی‌هایم می‌شود. اما ما باید این را بپذیریم که این روندی است که باید طی شود و امیدوارم که فصل بعد برای ما بسیار بهتر باشد.»

دیدگاه‌ها