کد خبر : 2012414 | 17 فروردين 1403 ساعت 18:18 | 42.7K بازدید | 35 دیدگاه

اعتراف فردیناند: هرگز اینطور خجالت نکشیده بودم

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، با یادآوری فینال چمپیونزلیگ 2011 خاطره عجیبی از سرخیو بوسکتس را نقل کرد.

اعتراف فردیناند: هرگز اینطور خجالت نکشیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2011 با نتیجه 3-1 در ورزشگاه ومبلی مقابل بارسلونا شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد. ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، خاطره عجیبی از آن بازی را فاش کرده است.

فردیناند اعلام کرد وقتی او و نمانیا ویدیچ در دقایق پایانی بازی رو به بازی مستقیم آورده و با ارسال‌های بلند سعی داشتند روی دروازه بارسلونا موقعیت ایجاد کنند، مورد تمسخر سرخیو بوسکتس قرار گرفته‌اند. او به پادکست "استیک تو فوتبال" گفت: "هرگز این اندازه خجالت نکشیده بودم. به یاد دارم که در یک دعوای کوچک با بوسکتس توپ را برداشتم؛ فرصت کمی از بازی مانده بود و آن‌ها برنده می‌شدند. من توپ را از او گرفتم، داور سوت را زد و بوسکتس به من گفت: "تو، ویدیچ، بوم، بوم بوم، مانند "ارسال توپ بلند، توپ بلند، توپ بلند." تقریباً خندیدم. خیلی احساس شرمندگی کردم. هرگز در زمین این مقدار احساس خجالت نکرده بودم.""

2007452

این دومین شکست منچستریونایتد در دو سال (2009 و 2011) در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا بود. فردیناند با یادآوری این دو بازی گفت: "در هر دو فینال ما فشار بسیار بالایی روی حریف آوردیم. پس از یکی از شکست‌ها مقابل بارسلونا، در گفتگو با رایان گیگز، پل اسکولز و وین رونی گفتم: "بیایید از این زمین خارج شویم، لعنتی، آن‌ها ما را شرمنده کردند."

دیدگاه‌ها