کد خبر : 2012418 | 17 فروردين 1403 ساعت 18:33 | 76.9K بازدید | 246 دیدگاه

مارسلو داغ بایرنی‌ها را زنده کرد: گل رونالدو مردود بود

مارسلو اعتراف کرد که گل کریستیانو رونالدو به بایرن مونیخ در وقت‌های اضافه بازی یک چهارم نهایی فصل 17-2016 لیگ قهرمانان اروپا، آفساید بود.

مارسلو داغ بایرنی‌ها را زنده کرد: گل رونالدو مردود بود

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو با پادکست 'PodPah' مصاحبه کرده و به بررسی دوران حرفه‌ای خود در این باشگاه و رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو پرداخت.

مارسلو در این گفتگو به بازی مقابل بایرن مونیخ در در فصل 17-2016 لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. این بازی در مرحله یک چهارم نهایی بود و در بازی رفت که در آلمان برگزار شد، رئال مادرید با نتیجه 1-2 پیروز شد.

در بازی برگشت، بایرن به تساوی رسید و رئال در وقت اضافه با نتیجه 4-2 پیروز شد. در وقت‌های اضافه کریستیانو در دقیقه 109 با پاس مارسلو نتیجه را 3-2 کرد. گلی که این ستاره برزیلی اعتراف کرد نباید مورد تایید قرار می‌گرفت چون کریستیانو هنگام دریافت توپ در آفساید بود.

2007474

مارسلو با خنده گفت: "آفساید بود. بله بود، اما حالا برو شکایت کن! می‌دانستم آفساید است. با خودم گفتم: "خدای من". نگاهی به کمک کنار انداختم، دیدم که در حال دویدن است. من می‌توانستم خودم گل بزنم اما کریستیانو را در کنارم دیدم و توپ را به او پاس دادم."

این گل در کنار گل دقیقه 112 مارکو آسنسیو باعث شد رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. رئال با شکست 1-4 یوونتوس در فینال که به میزبانی کاردیف برگزار شد، در نهایت قهرمان چمپیونزلیگ شد.

دیدگاه‌ها