کد خبر : 2012422 | 17 فروردين 1403 ساعت 19:01 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

رابطه بازیکنان و کادر فنی دلچسب است؛

شفیعی: بدشانسی سایپا فردا تمام می‌شود

بازیکن تیم فوتبال سایپا می‌گوید روند پیروزی‌های این تیم بار دیگر از روز آینده آغاز خواهد شد.

شفیعی: بدشانسی سایپا فردا تمام می‌شود

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول روز آینده از سر گرفته می‌شود و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سایپا به مصاف مس شهربابک می‌رود.
محمود شفیعی یکی از بازیکنان باتجربه سایپا درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: «یک مقدار شرایط به لحاظ نتیجه‌گیری برای ما سایپا سخت شد، اما اتحادی که بین بچه‌ها و کادر هست، نوید روزهای خوشی را می‌دهد.»

او ادامه داد: «برای بازی فردا در طول هفته خیلی تمرینات خوبی انجام دادیم و شرایط خیلی خوب بود. از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین فرد تیم و باشگاه همه یکدل و متحد به دنبال سه امتیاز هستند و به نظرم چون تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم، فردا سه امتیاز بازی را می‌گیریم.» 

بازیکن سایپا در واکنش به سیاست جوان‌گرایی باشگاه و اینکه در این فصل چقدر فرصت به بازیکنان جوان برای خودنمایی داده می‌شود هم اینطور حرف زد: «بالاخره باشگاه سایپا همواره به این موضوع توجه ویژه دارد و از بازیکنان پایه باشگاه در تیم بزرگسالان استفاده می‌کند. امسال هم به نظرم نسبت به سال‌های دیگر این توجه و استفاده از بازیکنان جوان بیشتر بوده است. این روشی است که باشگاه در پیش گرفته و روش بدی هم نیست. جوانان همیشه باید بیایند و کار را بگیرند و همیشه در ورزش این موضوع بوده است. اما این قاعده معمولا در سایپا همواره بیشتر از بقیه باشگاه‌ها بوده و در این فصل هم همانطور که گفتم توجه دوچندان شده است.» 

2007491

از شفیعی درباره کار کردن با مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی جدید سایپا پرسیدیم که در واکنش به این سوال گفت: «بسیار عالی است. آقا مجتبی هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی بسیار خوب است و رابطه بسیار خوبی بین بازیکنان و ایشان برقرار شده. رابطه بسیار خوب و دلچسبی داریم و همه بچه‌ها آقا مجتبی را خیلی دوست دارند. واقعیت اینکه همه در این چند بازی تلاش‌شان را کردند، ولی بدشانسی کمی کارمان را سخت کرد. به نظرم این رابطه خوب و عیاری که دو طرف (کادر فنی و بازیکنان) از خودشان نشان می‌دهند، قطعا روزهای بهتری را برای باشگاه بزرگ سایپا رقم خواهد زد. چند بازی بدشانسی آوردیم و به امید خدا بار دیگر به روند خوب خود با آقا مجتبی که 7 برد پشت سر هم آوردیم، برگردیم و سه امتیاز را بگیریم.» 
محمود شفیعی حرف‌هایش را اینطور در این مصاحبه درباره انگیزه‌های سایپا در ادامه مسابقات پایان داد: «همیشه انگیزه در فوتبال جاری است. مخصوصا در لیگ دسته اول. بارها دیدیم تیمی که تمرکز روی موفقیت آن تیم نبوده، توانسته کارهای بزرگی را انجام بدهد و حتی صعود کند. ما همچنان امیدواریم و بدون امید نمی‌شود زندگی کرد. مطمئن باشید تا لحظه آخر می‌جنگیم. ضمن اینکه ما همچنان جام حذفی را هم پیش رو داریم و برای این مسابقات برنامه‌ریزی ویژه‌ای داریم.»

دیدگاه‌ها