کد خبر : 2012430 | 17 فروردين 1403 ساعت 19:53 | 75K بازدید | 39 دیدگاه

حسرت یاغی آلمانی: کاش برای این باشگاه بازی می‌کردم

مسوت اوزیل که حرفه‌ درخشانی داشته از بزرگترین حسرت خود به عنوان یک فوتبالیست پرده برداشت.

حسرت یاغی آلمانی: کاش برای این باشگاه بازی می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل که با تصمیم خداحافظی از فوتبال برای مدتی مورد توجه نبود، طی روزهای اخیر در میان کانون توجهات رسانه‌ها قرار گرفته است.

این بازیکن مسیر زندگی خود را تغییر داده و پس از پایان فوتبال به بدنسازی روی آورد و راهی را که فرناندو تورس پیش از او طی کرده بود، دنبال کرد.

هافبک سابق رئال مادرید تصویری از خود منتشر کرده و به تابلویی از خود نگاه می‌کند. او در این عکس پیراهن یوونتوس با شماره 10 و نام خود را به تن کرده است.

اوزیل همراه این عکس نوشت: "به حرفه‌ام و تمام باشگاه‌های فوق العاده‌ای که افتخار بازی کردن در آن‌ها را داشتم، افتخار می‌کنم. فقط یک باشگاه را از دست دادم: عشق ایتالیایی من، یوونتوس، یووه، داستان یک عشق بزرگ. او در پایان این نوشته هشتگ زنده‌باد یووه را هم گنجانده است.

2007513

اوزیل به طرز عجیبی ناگهان خود را طرفدار یوونتوس معرفی کرده است. در روزهایی که شایعات زیادی درمورد جدایی او از آرسنال مطرح می‌شد، گفته شد که یوونتوس به جذب او علاقه دارد اما این انتقال هرگز رخ نداد.

این ستاره آلمانی به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای پیراهن تیم‌های شالکه، وردربرمن، رئال مادرید، آرسنال، فنرباغچه و استانبول باشاک‌شهیر را به‌تن کرده بود.

دیدگاه‌ها