کد خبر : 2012460 | 18 فروردين 1403 ساعت 04:24 | 16.1K بازدید | 8 دیدگاه

جای خالی این ستاره روی نیمکت و ترکیب استقلال

دیدار استقلال و مس‌ بهانه‌ای است تا آبی‌ها یادی از ستاره اهل رفسنجان این باشگاه علی سامره کنند.

جای خالی این ستاره روی نیمکت و ترکیب استقلال

به گزارش ورزش سه، یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال رفسنجان سال‌های طولانی را در باشگاه استقلال توپ زد و یکی از گلزنان برتر این باشگاه است و نیم فصل نخست را به عنوان سرپرست در جمع آبی‌ها حضور داشت.

علی سامره که اصالتا اهل رفسنجان است در آخرین سال حضور خود در فوتبال ایران موفق شد مقابل استقلال گلزنی کند اما آخرین حضور و گلزنی او مقابل تیم سابقش با شکست همراه شد و خاطره شیرینی برای او نبود.

مس سرچشمه که روزهای خوبی را در فوتبال ایران سپری نمی‌کرد روی همکاری علی‌آبادی و سامره خیلی زود به گل رسید اما آبی‌پوشان در ادامه توسط علی‌ حمودی، گوران یرکوویچ و فریدون زندی 3 گل به ثمر رساند و پیروز از میدان خارج شد.

علی سامره در دوران فوتبال خود 132 گل به ثمر رساند که دوران حضور او در استقلال با 44 گل همراه بود و یکی از مهاجمان گلزن این تیم به حساب می‌آید.

2007570

استقلال در حال حاضر دو بازیکن کرمانی در لیست بازیکنانش دارد که در خوش‌بینانه‌ترین حالت یکی از آنها به عنوان بازیکن جانشین می‌تواند به میدان برود و برای دقایق به جای صالح حردانی بازی کند، سامان تورانیان و میلاد فخرالدینی دو مدافع راستی هستند که در ترکیب استقلال حضور دارند، پیش از آنها در سال‌های نه چندان دور علی سامره و علی‌علیزاده به عنوان مهاجم در ترکیب این تیم حضور داشتند.

دیدگاه‌ها