کد خبر : 2012470 | 18 فروردين 1403 ساعت 02:31 | 29.6K بازدید | 16 دیدگاه

از بوژیدار تا رفیعی

زمانی که پرسپولیس دو شماره یک داشت!

در دوره سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس، سه دروازه‌بان در این تیم رقابت جالب و جانانه‌ای با یکدیگر داشتند.

زمانی که پرسپولیس دو شماره یک داشت!

به گزارش ورزش سه، بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات و ابوالفضل درویشوند، دو گلر دیگری بودند که پس از انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس به جمع قرمزها اضافه شدند تا خیال این تیم از بابت دروازه‌بان کاملا راحت باشد. رادو از فوتبال کرواسی به ایران آمده بود و درويشوند نیز گلر بلندقامتی بود که با سن و سال امید کاملا آینده‌دار به نظر می‌رسید.

این دو به همراه بیرانوند رقابت کم حاشیه و دوستانه‌ای با یکدیگر داشتند و پس از جدایی برانکو از پرسپولیس و در شرایطی که گابریل کالدرون در ابتدا قصد داشت رادوشویچ را از تیم را از تیم کنار بگذارد اما در نهایت با حفظ او این گلر کروات را تبدیل به دروازه‌بان اصلی تیمش کرد؛ موضوعی که البته با درخشش رادو نیز همراه بود و این دروازه‌بان در مقطعی به محبوبیت خاصی در بین هواداران رسید و در نهایت قرارداد جدید سه ساله‌ای نیز با وی بسته شد که هنوز پرسپولیس درگیر پرداختی‌ها و مسائل مربوط به آن است.

پس جدایی از علیرضا بیرانوند در پرسپولیس، سرخ‌ها حامد لک را به جمع نفرات خود اضافه کردند تا پرسپولیس همچنان با دو گلر اسم و رسم‌دار به کار خود ادامه بدهد. البته این همکاری دیری نپایید و در نهایت رادوشوویچ به دلیل دیرکرد پرسپولیس در پرداخت دستمزدش ایران را ترک کرد و از پرسپولیس شکایت کرد تا سنت آخر پولش را از قرمزها گرفت.

2007587

این پیش از آن بود که علیرضا بیرانوند دوباره به جمع پرسپولیسی‌ها بازگردد و این‌بار با رویکردی متفاوت با رقبایی که اسم و رسم چندانی نداشتند به کار ادامه بدهد. البته پرسپولیسی‌ها در این مدت احمد گوهری، گلر سابق نفت آبادان را نیز به جمع خود اضافه کردند و او پس از رقابت با حامد لک، یک نیم فصل هم گلر ذخیره پرسپولیس با حضور علیرضا بیرانوند بود و در نهایت پرسپولیس را ترک کرد.

پرسپولیس حالا و با مصدومیت بیرانوند که کمتر در دوران حضورش در پرسپولیس سابقه داشته، دروازه خود را به امیررضا رفیعی جوان خواهد سپرد. دروازه‌بانی که در دیدار مقابل گل‌گهر یک امتحان جدی خواهد داشت. البته مشخصا تیم پشت اوست و از او به صورت جدی حمایت می‌کند تا غیبت بیرانوند از لطمه‌ای به پرسپولیس که برای قهرمانی می‌جنگد وارد نکند.

دیدگاه‌ها