کد خبر : 2012474 | 18 فروردين 1403 ساعت 05:13 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

همه برای تحقق رویایمان تلاش می‌کنیم؛

فدراسیون عراق و تکذیب دخالت در کار سرمربی!

عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق، هرگونه دخالت در تصمیمات سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد.

فدراسیون عراق و تکذیب دخالت در کار سرمربی!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عراق پس برگزاری چهار مسابقه در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 در صدر گروه خود قرار گرفت و ضمن راهیابی به دور بعد مسابقات، به جام ملت‌ها نیز صعود کرد.

این در حالی است که برخی رئیس فدراسیون فوتبال عراق و همچنین یونس محمود را به دخالت در کار خسوس کاساس، سرمربی این تیم، متهم می‌کنند و همین موضوع باعث عصبانیت هواداران عراقی شده است.

عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق، در گفتگویی در این باره گفت: من آرزو نمی‌کنم تیم ملی عراق به جام جهانی راه پیدا کند تا خودم را عامل موفقیت نشان بدهم، بلکه پروژه کنونی فدراسیون عراق یک پروژه راهبردی بلندمدت است. عراق شایستگی آن را دارد که به جام جهانی راه پیدا کند. قول می‌دهم برای رسیدن به این رویا هر کاری از دست‌مان بر بیاید انجام خواهیم داد.

وی در ادامه عنوان کرد: آماده سازی تیم ملی عراق برای جام جهانی تنها بر عهده من یا یک مربی نیست، اما قطعا کاساس به حمایت گسترده هواداران و رسانه‌های ورزشی نیاز دارد. همه باید از تیم عراق در رقابت‌های مهم مقدماتی حمایت کنند.

2007625

او با اشاره به انتقادات ادامه داد: من از انتقاد سازنده هواداران و رسانه‌ها حمایت می‌کنم، اما مخالف تخریب هستم‌. تمام انتقاداتی که به رئیس کنفدراسیون آسیا می‌شود، نادرست است و اتفاقا او یکی از کسانی است که در رفع محرومیت فوتبال عراق نقش داشته است. اهالی ورزش باید هوشیار باشند و از مطرح کردن منفی پرهیز کنند.

درجال در مورد شرایط تیم ملی و اخباری که پیرامون اختلاف بازیکنان مطرح می‌شود، بیان کرد: در تیم ملی عراق هیچ اختلافی بین بازیکنان داخلی و لژیونرها وجود ندارد. این اختلاف تنها از نظر تعداد بسیار کمی از رسانه‌ها وجود دارد. در تیم همه با هم ارتباط برقرار می‌کنند و فوتبال عراق به خاطر آنها تا حد زیادی پیشرفت کرده است.

او با تمجید از سرمربی عراق ادامه داد: کاساس مربی قوی و با شخصیتی است و هر چیز کوچکی را در تیم ملی عراق کنترل می‌کند. مطمئناً من مربی ضعیفی را به تیم ملی عراق نمی‌آورم. افراد زیادی کاساس را نمی‌شناسند اما باید بگویم او مطلقاً دخالت در کار خود را نمی‌پذیرد و یونس محمود نیز چیزی به او تحمیل نکرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد: زمانی که مربی بودم، نمی‌پذیرفتم کسی در کارم دخالت کند یا نظرش را به من تحمیل کند، به همین دلیل مشکلاتی برایم پیش آمد. با این حال قبول نکردم کسی در کار من دخالت کند. در تیم ملی عراق هم قطعا فردی که بیشتر از همه با بازیکنان آشنا است، کاساس است و هیچکس در کارها و تصمیمات او دخالت نمی‌کند.

دیدگاه‌ها