کد خبر : 2012478 | 18 فروردين 1403 ساعت 00:31 | 23.7K بازدید | 56 دیدگاه

ستاره بارسا: کاش در فینال اروپا مقابل سیتی بازی کنیم!

ایلکای گوندوگان امیدوار است بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی بازی کند.

ستاره بارسا: کاش در فینال اروپا مقابل سیتی بازی کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آلمانی بارسلونا چند روز پیش از بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن در چارچوب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه‌ای با اسپورت از انگیزه بارسلونا و هدف آنها در این مسابقات اروپایی گفت.

گوندوگان در مورد رقابتی که در حال حاضر خود قهرمان آن است صحبت کرده است. او فصل قبل با منچستر سیتی علاوه‌بر کسب جام حذفی و لیگ برتر انگلیس، قهرمانی اروپا را هم به‌دست آورد.

او درباره شانس بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن گفت: «اگر مانند بازی‌مان مقابل ناپولی در خانه و یا حتی در ناپل بازی کنیم، به‌نظرم شانس صعود به مراحل بعدی را داریم.

پاری سن ژرمن بازیکنان هجومی خوبی دارد. وینگرهای آنها بسیار باکیفیت هستند. اگر به خوبی دفاع و آنها را مهار کنیم، می‌توانیم آنها را در هر دو بازی شکست دهیم.»

2007602

گوندوگان سپس در مورد اینکه دوست دارد در صورت رسیدن بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستر سیتی قرار بگیرند، گفت: «بله حتما! باید ببینیم چه می‌شود. اول از همه دوست دارم با بارسا در فینال لیگ قهرمانان بازی کنم، فوق‌العاده خواهد بود و فرقی نمی‌کند چه تیمی حریف ماست اما بله، منچستر سیتی تیم فوق‌العاده‌ای است و احتمالا الان آنها هستند که بیشترین شانس را برای حضور در فینال دارد، اما همانطور که قبلاً گفتم، لیگ قهرمانان بی‌رحم است و هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی خواهد افتاد.»

دیدگاه‌ها