کد خبر : 2012480 | 18 فروردين 1403 ساعت 07:00 | 17.2K بازدید | 21 دیدگاه

محرم به ترکیب برنده دست نخواهد زد:

ترکیب احتمالی مس‌رفسنجان مقابل استقلال

محرم نویدکیا با استفاده از بازیکنان باتجربه مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی مس‌رفسنجان مقابل استقلال

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در دیدار مقابل استقلال به احتمال زیاد با ترکیبی که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده به میدان خواهد رفت و محرم نویدکیا سوپرایز خاصی برای این مسابقه نداشته باشد.

در آخرین تقابل این دو تیم در جام حذفی نویدکیا با ترکیبی از بازیکنان با تجربه به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر استقلال را شکست داد و دور از انتظار نخواهد بود که تنها با یک تغییر و حضور علی عدنان در ترکیب اصلی در این مسابقه به میدان برود.

حامد لک با عملکرد خوبی که داشته درون دروازه قرار خواهد گرفت و به دنبال کلین شیت در این مسابقه خواهد بود، نژادمهدی و سلیمان زاده دو مدافع باتجربه مس در این مسابقه در قلب خط دفاعی حضور خواهند داشت و علی عدنان به همراه حسن جعفری در کناره های خط دفاعی ایفای نقش خواهند کرد.

2006059

در این مسابقه فرشید باقری و جلال‌الدین علی محمدی دو هافبک میانی خواهند بود که منتظر محمد و محمدمهدی محبی را روی دست خود خواهند داشت و یک خط جلوتر سعید واسعی پشت سر تک مهاجم این تیم سجاد شهباززاده بازی خواهد کرد.

در آخرین بازی مس رفسنجان محمد اکبری وینگر جوان این تیم در ترکیب اصلی حضور پیدا کرد و سعید واسعی در ادامه جانشین او شد اما به نظر می‌رسد در بازی استقلال برعکس این اتفاق رقم بخورد و واسعی از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشد.

مس رفسنجانترکیب احتمالی مس رفسنجان در دیدار مقابل استقلال به شرح زیر خواهد بود:

حامد لک - رامتین سلیمان‌زاده - محمد نژادمهدی - علی عدنان - حسن جعفری - منتظر محمد - فرشید باقری - سعید واسعی - محمدمهدی محبی - جلال‌الدین علی‌محمدی - سجاد شهباززاده

دیدگاه‌ها