کد خبر : 2012498 | 18 فروردين 1403 ساعت 09:25 | 18.6K بازدید | 15 دیدگاه

مهرداد مقابل مس پنج گله می‌شود؟

ستاره استقلال آمار مشترک را دوست ندارد (عکس)

مهاجم استقلال برای گلزنی مقابل مس رفسنجان انگیزه زیادی دارد؛ او می‌خواهد به تنهایی بهترین گلزن تیمش باشد.

ستاره استقلال آمار مشترک را دوست ندارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی یکی از نفرات تاثیرگذار استقلال در فصل جاری بوده است؛ یکی از پر سر و صداترین خریدهای استقلال در لیگ بیست و سوم تاکنون توانسته انتظارات کادرفنی و هواداران را برآورده کند و با شرایط خوبی که در تعطیلی لیگ برتر از خود نشان داده به احتمال فراوان یکی از نفرات فیکس آبی‌ها در بازی با مس خواهد بود.

محمدی تاکنون با 4 گل زده در کنار کوین یامگا و آرمین سهرابیان بهترین گلزن استقلال در فصل جاری محسوب می‌شود. این مهاجم باتجربه حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان آماده می‌کند و امیدوار است تعداد گل‌های زده خود را افزایش بدهد.

2007642
مهرداد محمدی در بازی دوستانه استقلال مقابل پیکان هم عملکرد خوبی داشت و شرایط جسمانی خودش را برای ادامه لیگ به نمایش گذاشت.

مهاجم باتجربه آبی‌پوشان که در بازی دور رفت با مس رفسنجان یک صحنه جنجالی را هم تجربه کرد و اعتقاد داشت یک پنالتی به سود تیمش و به خاطر خطا روی خودش گرفته نشده، حالا برای این بازی روحیه خوبی دارد و امیدوار است طلسم تاثیرگذاری خود را بشکند.

محمدی در صورتی که عصر شنبه برای استقلال گل بزند، می‌تواند به تنهایی با 5 گل زده بهترین گلزن آبی‌ها در فصل جاری باشد و از نظر آماری بهترین مهاجم فصل استقلال باشد. مسئله‌ای که می‌تواند به حفظ صدرنشینی استقلال هم کمک زیادی کند.

دیدگاه‌ها