کد خبر : 2012507 | 18 فروردين 1403 ساعت 01:33 | 46.2K بازدید | 35 دیدگاه

الهلال و فقط 6 امتیاز تا کسب عنوان قهرمانی

سی و دومین برد متوالی توقف‌ناپذیرترین تیم جهان!

الهلال توانست به سی و دومین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت‌ها دست یابد تا روند فوق العاده شگفت انگیز این تیم ادامه پیدا کند.

سی و دومین برد متوالی توقف‌ناپذیرترین تیم جهان!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال میهمان الخلیج بود که موفق شد با نتیجه پرگل ۴ بر یک از سد میزبان خود گذشته و به روند پیروزی‌های قاطع و متوالی خود ادامه دهد.

ویدئو: 329016

نخستین گل بازی روی اشتباه عجیب و مرگبار ابراهیم شهیچ، سنگربان اهل بوسنی تیم فوتبال الخلیج به ثمر رسید. جایی که این بازیکن در شرایطی که قصد داشت با یک پاس زمینی مدافع هم تیمی خود را صاحب توپ کند، اما ضربه افتضاح او مقابل دروازه خالی به صالح الشهری رسید و این بازیکن نیز کار سختی برای باز کردن دروازه حریف نداشت.

الخلیج خیلی زود توانست که به بازی برگردد و گل تساوی را به ثمر برساند. روی ارسال فابیو مارتینز از سمت چپ به روی دروازه، محمد شریف بازیکن مصری الخلیج با یک ضربه سر حساب کار را به تساوی کشاند.

در دقایق پایانی نیمه نخست بود که الهلال موفق شد به گل دوم دست پیدا کند. روی توپ گیری خوب ساویچ و پاس در عمق او برای مالکوم، این بازیکن برزیلی در مصاف تک به تک با گلر الخلیج به راحتی دروازه را باز کرد.

2007654

ستاره برزیلی الهلال در دقایق ابتدایی نیمه دوم توانست تیمش را به گل سوم برساند. ارسال سعود عبدالحمید از سمت راست به روی دروازه، با ضربه روی پا و تماشایی مالکوم به گل بعدی الهلال تبدیل شد.

عبدالله الحمدان که در دقایق پایانی یک گل آفساید به ثمر رسانده بود، موفق شد در واپسین لحظات مسابقه یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد که خود او پشت توپ ایستاد و با یک ضربه چیپ تماشایی به مرکز دروازه حساب کار را ۴ بر یک کرد.

با این پیروزی، الهلال به روند عجیب و شگفت انگیز خود ادامه داد و در پایان هفته بیست و هفتم موفق شد شمار امتیازات خود را به عدد ۷۷ برساند. این تیم در این فصل فقط در دو مسابقه تن به تساوی داده و در ۲۵ دیدار دیگر برنده از زمین خارج شده و هیچ شکستی را نیز متحمل نشده است.

2007655

آبی‌های ریاض فاصله ۱۲ امتیازی خود با النصر را حفظ کردند و در فاصله ۶ هفته مانده به پایان مسابقات، تنها نیازمند 6 امتیاز برای مسجل شدن عنوان قهرمانی خود هستند.

دیدگاه‌ها