کد خبر : 2012510 | 18 فروردين 1403 ساعت 01:49 | 36.1K بازدید | 54 دیدگاه

دومین سهمیه برای الزعیم؛

ورود سریع الهلال به لیگ نخبگان آسیا

صدرنشین لیگ عربستان صعودش به‌عنوان نخستین تیم از این کشور به لیگ نخبگان آسیا را قطعی کرد.

ورود سریع الهلال به لیگ نخبگان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال موفق شد در دیدار جمعه شب در هفته بیست و هفتم لیگ روشن عربستان در ورزشگاه امیر محمد بن فهد به پیروزی 4 بر یک مقابل الخلیج دست پیدا کند تا روند فوق‌العاده خود را حفظ کرده و با 77 امتیاز و اختلاف 12 امتیازی نسبت به النصر رده دومی، به یکه‌تازی در صدر جدول ادامه بدهد و شانس بالایی برای قهرمانی در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل پیدا کند، اما اتفاق مهم و کسب سهمیه آسیایی برای شاگردان ژرژ ژسوس در این دیدار رقم خورد.

تیم فوتبال الهلال با پیروزی مقابل الخلیج علاوه بر حفظ فاصله امتیازی با النصر،  اختلاف امتیازی خود با الاهلی رده سومی را به 25 امتیاز و الاتحاد رده چهارمی را به 30 امتیاز افزایش داد!

2007669

با توجه به اینکه سه تیم از لیگ روشن عربستان مستقیما به رقابت‌های تازه تاسیس لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کنند، الهلال صعودش را به این مسابقات قطعی کرد و دومین تیم از منطقه غرب لقب گرفت که توانسته به این مهم می‌رسد.

پیش از این فقط پاختاکور به دلیل قهرمانی در لیگ برتر ازبکستان سهمیه حضور در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا را گرفته بود که الهلال هم توانست مجوز حضور در این رقابت‌ها را بگیرد.

البته الهلال عربستان این فرصت را داشت در صورت قهرمانی در فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا هم مجوز حضور در لیگ نخبگان را بگیرد که زودتر از موعد این مهم را کسب کرد.

دیدگاه‌ها