کد خبر : 2012531 | 18 فروردين 1403 ساعت 10:45 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت ستاره: سوارز بهترین بازیکن ماه MLS

لوئیس سوارز، ستاره اینترمیامی، با درخشش در ترکیب این تیم توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

بازگشت ستاره: سوارز بهترین بازیکن ماه MLS

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب سوارز در اینترمیامی از چشم کارشناسان پنهان نماند و او توانست عنوان بهترین بازیکن ماه رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا را از آن خود کند. 

لیونل مسی به دلیل مصدومیت در چند بازی اخیر نتوانست اینترمیامی را همراهی کند و این سوارز بود که توانست جای خالی او را با حضور در دو پست بازیکن شماره 9 و 10 پر کند و حالا به مهم‌ترین بازیکن در ترکیب تاتا مارتینو در تیم جدیدش تبدیل شده است. 

این ستاره اروگوئه‌ای در هفت دیدار اخیر اینترمیامی در لیگ فوتبال آمریکا موفق شده است پنج گل به ثمر برساند و سه پاس گل ارسال کند که آمار بسیار خوبی به حساب می‌آید و همین باعث شد که او به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه و مارس انتخاب شد، اتفاقی که پیش از این هرگز برای هیچ بازیکنی از این باشگاه رخ نداده بود. 

1997296

تنها بازیکنی که در این فصل بیشتر از سوارز گلزنی کرده، لوئیس مورگان است که یک گل بیشتر از او به ثمر رسانده است و سوارز در تلاش است تا بتواند این عنوان را به زودی از آن خود کند. 

تاتا مارتینو به خوبی از این موضوع باخبر است که این بازیکن تنها به دنبال این نیست که بهترین گلزن تیمش باشد. او نشان داده است که می‌تواند رابطه بسیار خوبی با دیگر بازیکنان این تیم داشته باشد و آماده است تا با ارسال پاس به آنها در زمینه گلزنی کمک کند. 

پس از داریل دایک که در سال 2020 به سیاتل سوندرز پیوسته بود، هیچ بازیکنی موفق نشده بود در بدو ورود به رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا جایزه بهترین بازیکن ماه را از آن خود کند اما سوارز حالا توانست این رکورد را هم به خودش اختصاص دهد. 

با توجه به بازگشت مسی به فهرست اینترمیامی، انتظار می‌رود که این زوج بار دیگر در بازی امشب برابر کلرادو و همچنین در بازی حساس برابر مونتری در کونکاکاف چمپیونز کاپ در کنار هم به میدان بروند.

دیدگاه‌ها