کد خبر : 2012533 | 18 فروردين 1403 ساعت 11:05 | 14.1K بازدید | 35 دیدگاه

روز سرنوشت‌ساز برای لیگ برتری شدن

یکی از حساس ترین‌ مسابقات لیگ را تیم‌های چادرملو و نفت مسجدسلیمان مقابل هم انجام می‌دهند.

روز سرنوشت‌ساز برای لیگ برتری شدن

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل لیگ یک تیم‌های چادرملو اردکان و نفت مسجدسلیمان که رتبه‌های دوم و چهارم جدول را در اختیار دارند، امروز شنبه در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بازی رفت این دو تیم که پر گل از آب درآمد و با برتری سه بر دو نفت مسجدسلیمان به پایان رسید که حواشی پس از بازی پای دو تیم را به کلانتری شهر مسجدسلیمان باز کرد که در فوتبال ایران کم‌سابقه بود.

در دیدار امروز بدون شک یکی از جنگ‌های زیبای مسابقه لب خط میان سعید اخباری و ابراهیم اشکش که هر دو جنب و جوش بالایی دارند، خواهد بود و سرمربیان زیبایی این فینال را به مراتب بالاتر خواهند برد.

چادرملو در زمین خود قطعا به دنبال کسب سه امتیاز بازی خواهد بود و در مسیر لیگ برتری شدن نیاز به حمایت هواداران خود دارد و نمی‌خواهد به هیچ شکل امتیازی از دست بدهد.

در سوی دیگر شاید این آخرین شانس نفت مسجدسلیمان برای حضور در جمع مدعیان باشد و حتی با کسب تک امتیاز هم تقریبا از کورس مدعیان خارج خواهد شد و کار سختی برای رسیدن به پیروزی خواهد داشت.

از دیگر جذابیت‌های این بازی حضور چند بازیکن خوزستانی ازجمله علی رستمی، هادی حبیبی، محمد بختیاری و علی ممبینی در جمع شاگردان سعید اخباری و در مقابل نماینده این استان هستند که سعی در کسب پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان دارند.

فجر شهید سپاسی رده سومی نیز امروز باید در زمین شاهین بندرعامری بازی کند و کار سختی نخواهد داشت که کسب پیروزی می‌تواند شاگردان مهدی رجب‌زاده را در مسیر لیگ برتری شدن قرار بدهد.

خیبر خرم‌آباد و نفت گاز گچساران هم روز سه‌شنبه همین هفته رقابت جذاب و نفس‌گیری را به میزبانی شاگردان رضا مهاجری برگزار می‌کنند که نتیجه این مسابقه نیز می‌تواند در مسیر لیگ برتری شدن هر دو تیم سرنوشت‌ساز باشد و در جدول تاثیرگذار است.

برنامه کامل مسابقات هفته بیست و ششم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

شنبه 18 فروردین
* چادرملو اردکان - نفت مسجدسلیمان (19:30)
* شاهین بندرعامری - فجر شهید سپاسی شیراز (19:30)
* مس شهر بابک - سایپا تهران (19:30)
* شهرداری آستارا- دریا کاسپین بابل (19:30)
* شهر راز شیراز - خوشه طلایی ساوه (19:30)

سه‌شنبه، 21 فروردین
پارس جنوبی جم- داماش گیلان (19:30)
آریو اسلامشهر- مس سونگون (19:30)
استقلال ملاثانی- مس کرمان (19:30)
خیبر خرم‌آباد- نفت و گاز گچساران (19:30)

دیدگاه‌ها