کد خبر : 2012534 | 18 فروردين 1403 ساعت 11:09 | 16.5K بازدید | 87 دیدگاه

بنیادی‌فر برای هشتمین مسابقه ماموریت گرفت؛

آشنایی با قاضی دیدار حساس گل‌گهر و پرسپولیس

موعود بنیادی‌فر با تصمیم کمیته داور قضاوت دیدار گل‌گهر و پرسپولیس را در سیرجان برعهده گرفته است.

آشنایی با قاضی دیدار حساس گل‌گهر و پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ برتر از امروز در چارچوب هفته بیست و یکم با برگزاری سه مسابقه که یکی از آنها مصاف استقلال و مس رفسنجان در تهران است، آغاز می‌شود و سپس با دیدار روز آینده گل‌گهر و پرسپولیس تنور مسابقات حسابی داغ می‌شود؛ جایی که تیم ششم جدول رده‌بندی در خانه مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند، انتظار می‌رود شاهد یک بازی مهیج و تماشایی میان دو تیم باشیم.

پس از اینکه داوران سه دیدار امروز روز گذشته اعلام شدند، دقایقی پیش نیز سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسامی 5 دیدار باقی مانده را مشخص کرد و قضاوت دیدار گل‌گهر و پرسپولیس به بنیادی‌فر واگذار شده است.

2007683
بنیادی‌فر در 7 مسابقه قبلی لیگ برتر از 31 کارت زرد و یک کارت قرمز استفاده کرده است.

بنیادی‌فر یکی از داوران فعال فصل جاری مسابقات لیگ برتر به شمار می‌رود که در 17 مسابقه قضاوت کرده که 7 تای آنها داخلی و مابقی بین‌المللی بوده و البته قضاوت دربی رفت نیز در میان این 17 قضاوت خودنمایی می‌کند.

بنیادی‌فر در این فصل دو مرتبه برای پرسپولیس سوت زده که مقابل استقلال و سپاهان بوده که یک تساوی و یک شکست در کارنامه سرخپوشان ثبت شده و در سوی مقابل یک مرتبه برای گل‌گهر در اهواز سوت زده که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان اوزونیدیس تمام شد.

2007684

آخرین حضور موعود در دیدار استقلال خوزستان و استقلال بوده که با پیروزی یک بر صفر شاگردان نکونام تمام شد و حالا قضاوت یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز دیگر به این داور و تیم داوری‌اش که متشکل از فرهاد مروجی، حامد صفایی و ایمان کهیش سپرده شده و باید دید پس از سوت پایان مسابقه سعید علی‌نژادیان که ناظر بازی است چه نمره‌ای برای او در نظر می‌گیرد.

دیدگاه‌ها