کد خبر : 2012560 | 18 فروردين 1403 ساعت 12:23 | 38.9K بازدید | 18 دیدگاه

یک اشتباه عجیب درباره محرومیت خرید استقلال

برخلاف اعلام برخی رسانه‌ها، خطر محرومیت میلاد فخرالدینی را تهدید نمی‌کند.

یک اشتباه عجیب درباره محرومیت خرید استقلال

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین لیگ برتر برای حفظ جایگاه خود و پیشی گرفتن از رقبا، امروز در استادیوم آزادی پذیرای مس رفسنجان است. آبی پوشان به امید توقف رقبا در بازی‌های فردا و پس فردا، امروز به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

از صبح امروز خبری مبنی بر اینکه چهار بازیکن استقلال در خطر محرومیت قرار دارند، در رسانه‌ها منتشر شد و اینکه اگر این نفرات امروز مقابل مس رفسنجان اخطاری دریافت کنند، بازی با آلومینیوم را از دست خواهند داد.

یکی از این چهار بازیکن، میلاد فخرالدینی، خرید زمستانی استقلال است. بازیکنی که از آلومینیوم اراک به جمع آبی‌ها اضافه شد و در زمان حضور در تیم اراکی، سه کارت زرد دریافت کرده بود و به همین دلیل در رسانه‌ها عنوان شده بود که اگر او امروز مقابل مس رفسنجان کارت بگیرد، بازی با تیم سابقش را از دست خواهد داد.

اما این در شرایطی است که بند 9 از ماده 46 آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر به صراحت اعلام کرده است: اگر فردی که دارای محرومیت است، به تیم دیگری منتقل شود محرومیت وی همچنان معتبر و به مسابقات باشگاه جدید منتقل می‌شود. اما کارت‌های زرد دریافتی هنگام عضویت از باشگاه قدیم به باشگاه جدید منتقل نمی‌شود.

بدین ترتیب سه کارت زرد قبلی میلاد فخرالدینی پاک شده و در صورتی که او امروز اخطاری هم دریافت کند، مشکلی برای بازی با آلومینیوم نخواهد داشت.

نکته دیگر اینکه چهارمین بازیکن سه اخطاره استقلال مهدی مهدی‌پور است که نام او در رسانه‌ها از قلم افتاده بود. بازیکنی که در سه دیدار برابر آلومینیوم، شمس آذر و صنعت نفت کارت زرد گرفته و در خطر محرومیت قرار دارد.

دیدگاه‌ها