کد خبر : 2012568 | 18 فروردين 1403 ساعت 12:45 | 42K بازدید | 26 دیدگاه

مذاکرات تیم دوم مادرید با سبایوس

یک بازیکن دیگر رئال مادرید در راه اتلتیکو!

در سال‌های اخیر چند بازیکن که سابقه بازی برای رئال را داشتند، راهی اتلتیکو شده‌اند و به نظر می‌رسد دنی سبایوس نیز همان مسیر را در پیش گرفته است.

یک بازیکن دیگر رئال مادرید در راه اتلتیکو!

به گزارش "ورزش سه"، تنها 505 دقیقه بازی در این فصل هرگز برای دنی سبایوس راضی کننده نیست اما مصدومیت‌ها همیشه سد راه او بوده‌اند. او بخش مهمی از ابتدای فصل را به‌دلیل مصدومیت از دست داد و در تیمی مثل رئال با این همه ستاره در خط میانی، دشوار است که بتوانید وارد ترکیب ثابت شوید. 

سبایوس در 21 بازی یک گل زده و یک پاس گل داده اما تقریبا در تمام بازی‌ها کار را از روی نیمکت شروع کرده و دقایق بسیار اندکی فرصت برای درخشش داشته است.

2007713

سبایوس در تابستان 2017 به رئال پیوست و مقطعی قرضی برای آرسنال نیز بازی کرد. او که تا 2027 قرارداد دارد، طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی همین تابستان از رئال خواهد رفت.

طبق ادعای کادنا سر و ال‌چیرینگیتو، سبایوس پیشنهادی جدی از اتلتیکو مادرید دارد. دیگو سیمئونه سخت علاقه‌مند به بازی سبایوس است و او را به هر قیمتی می‌خواهد اما با توجه به روابط تیره دو باشگاه و نیز دشمنی دیرینه آنها، مشخص نیست رئال اجازه چنین انتقالی را بدهد. پیشنهاد دیگر او از رئال بتیس است، باشگاهی که سبایوس فوتبالش را مدیون آن است.

دیدگاه‌ها