کد خبر : 2012576 | 18 فروردين 1403 ساعت 13:16 | 13.1K بازدید | 15 دیدگاه

ادعای ستاره آرسنال: مربی مثل آرتتا ندیدم!

کای هاورتز، ستاره آلمانی آرسنال، می‌گوید هرگز مربی‌ای ندیده است که مثل میکل آرتتا به جزئیات توجه کند.

ادعای ستاره آرسنال: مربی مثل آرتتا ندیدم!

به گزارش "ورزش سه"، هاورتز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت چلسی را ترک کند و به آرسنال ملحق شود و توانسته است عملکرد قابل قبولی را هم در این تیم به نمایش بگذارد. 

بسیاری از کارشناسان و هواداران از انتقال 80 میلیون یورویی او به جمع توپچی‌ها ابراز شگفتی کرده بودند اما این بازیکن با وجود آغاز نه چندان خوبش در ابتدای فصل، توانست به مهره‌ای کلیدی در نیم فصل دوم تبدیل شود و در هفت بازی آخرش چهار گل برای آرسنال به ثمر رسانده است. 

2007727

هاورتز در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه آرسنال درباره تجربه پیوستن به این تیم اظهار داشت: «آرتتا از روز اول به من کمک کرد و تصویری متفاوت از سبک فوتبال بازی کردن و این که چطور به عنوان بازیکن در زمین عملکرد بهتری داشته باشم را به من نشان داد که پیش از آن هرگز ندیده بودم. 

از این که آرتتا در بسیاری از موارد به من کمک می‌کند بسیار خوشحال هستم. او کسی است که به دنبال پیشرفت بازیکنانش است و همین باعث شده است که بسیار خاص باشد. من هرگز پیش از این مربی‌ای مثل او نداشتم که تا این حد به جزئیات توجه کند و چیزهایی را به من نشان دهد که شاید پیش از این حتی از آنها خبر هم نداشتم.»

دیدگاه‌ها