کد خبر : 2012579 | 18 فروردين 1403 ساعت 13:30 | 14K بازدید | 16 دیدگاه

درخشش باورنکردنی: پالمر بالاتر از ستاره انگلیس

دنی مورفی، هافبک سابق لیورپول، معتقد است که کول پالمر بازیکن بهتری نسبت به بوکایو ساکا است.

درخشش باورنکردنی: پالمر بالاتر از ستاره انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، پالمر پس از ترک منچسترسیتی و پیوستن به چلسی این فرصت را پیدا کرد که استعداد و مهارتش را در ترکیب این تیم و تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو به نمایش بگذارد و عملکردش تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت. 

اوج درخشش او در استمفوردبریج در جریان بازی هفته گذشته برابر منچستریونایتد بود که موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و با زدن دو گل در فاصله 80 ثانیه در دقایق نهم و یازدهم وقت‌های تلف شده سه امتیاز ارزشمند را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 

2007416

مورفی در گفت‌وگو با تاک اسپورت درباره درخشش این بازیکن جوان اظهار داشت: «من پالمر را دوست دارم. او چند سال پیش رو دارد تا بتواند به یک فوق ستاره تبدیل شود. او همین الان بهترین بازیکن چلسی است، به راحتی و هیچکس حتی نزدیکش هم نیست. 

تا زمانی که آنها در حال پیشرفت باشند و در طول یک یا دو سال آینده توانایی رقابتی بیشتری پیدا کنند، می‌توانید ببینید که این بازیکن هم آنجا خواهد ماند چون به بازیکن اول آنها تبدیل شده است. او با فرصت بازی کردن در هر هفته می‌تواند به بازیکن بهتری هم تبدیل شود. 

پالمر بیشتر از ساکا گل زده است. ساکا بازیکن خیلی خوبی است و من دوستش دارم اما مجموع توانایی‌های پالمر بیشتر از او است. من نمی‌گویم که او وینگر راست بهتری است اما مجموع توانایی‌های فوتبالی‌اش بهتر از ساکا است.»

دیدگاه‌ها