کد خبر : 2012595 | 18 فروردين 1403 ساعت 14:45 | 28.5K بازدید | 4 دیدگاه

سعید احمدعباسی در راه مرکز ملی فوتبال؛

باشگاه وینا از دعوت ستاره خود به تیم ملی ایران خبر داد

باشگاه وینا آلبالی والدپیناس اسپانیا از دعوت شدن سعید احمد عباسی به تیم ملی فوتسال ایران جهت حضور در جام ملت‌های آسیا خبر داد و به ستاره گلزنش تبریک گفته است.

باشگاه وینا از دعوت ستاره خود به تیم ملی ایران خبر داد

به گزارش "ورزش سه"، سعید احمدعباسی، آقای گل سابق لیگ برتر و بازیکن باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا که در طول این مدت برای حضورش در تیم ملی فوتسال ایران مشکلات متعددی را پیش‌روی خود داشت و پس از مذاکره با مدیران باشگاه و همچنین موافقت شروط آن‌ها توسط کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران، مشکلی را برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها نخواهد داشت و پیرامون همین موضوع، صفحه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) باشگاه وینا البالی نوشت: عباسی بازیکن ما از سوی تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا دعوت شده است و این مسئله را به این بازیکن تبریک گفت.

2007755

طبق توافقی که بین فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه والدپیناس اسپانیا صورت گرفته، تمامی مخارج بازگشت احمدعباسی به ایران بر عهده فدراسیون فوتبال خواهد بود و همچنین پس از جام ملت‌های آسیا، فدراسیون فوتبال موظف است که هزینه سفر این بازیکن به اسپانیا را تقبل نماید. البته در پایان فصل لیگا ناسیونال اسپانیا نیز، باری دیگر تمامی هزینه‌های احمد عباسی برای سفر به ایران را فدراسیون فوتبال ایران پرداخت خواهد کرد. (تمامی شرط‌ها به این علت است که جام ملت‌های آسیا خارج از تقویم فیفادی بوده)

2007754

ستاره فوتسال ایران، شب گذشته به رغم گلزنی و درخشش برای شاگردان راموس، نتوانست از شکست تیمش مقابل ریبرا ناوارا جلوگیری کند و بلافاصله پس از بازی، چمدان خود برای بازگشت به ایران را بست.

سعید احمدعباسی با به ثمر رساندن ۱۵ گل، بهترین گلزن تیم ملی فوتسال ایران در سال گذشته بود و همچنین از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان وحید شمسایی در جام ملت‌های آسیا 2024 خوانده می‌شود.

2007756

*تفکیک گل‌های سعید احمدعباسی با پیراهن تیم ملی فوتسال ایران در سال گذشته؛

بازی دوستانه با ازبکستان: دو گل
بازی دوستانه با ازبکستان: دو گل
تورنمنت سوروکابا با پاراگوئه: یک گل
تورنمنت سوروکابا با برزیل: یک گل
مقدماتی جام ملت‌های آسیا با مالدیو: شش گل
مقدماتی جام ملت‌های آسیا با قرقیزستان: یک گل
مقدماتی جام ملت‌های آسیا با لبنان: یک گل
بازی دوستانه با روسیه: یک گل

طی تماس تلفنی خبرنگار ورزش سه با سعید احمدعباسی، این بازیکن هم اکنون در فرودگاه اسپانیا حضور دارد و ابتدا به دوحه قطر پرواز می‌کند و از آنجا عازم ایران می‌شود. احمد عباسی تقریبا ساعت ۴ بامداد روز دوشنبه در ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها