کد خبر : 2012607 | 18 فروردين 1403 ساعت 15:44 | 24.6K بازدید | 19 دیدگاه

به‌خاطر بازی با رئال

گواردیولا دو ستاره‌اش را نیمکت‌نشین کرد

برناردو سیلوا و فیل فودن به دلیل در پیش بودن بازی با رئال مادرید امروز برابر پالاس روی نیمکت حضور دارند.

گواردیولا دو ستاره‌اش را نیمکت‌نشین کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی باید کریستال پالاس را شکست دهد تا از کورس رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر خارج نشود، اما پپ گواردیولا یک چشمش به بازی سه‌شنبه مقابل رئال مادرید بود و در ترکیب اصلی تیم تغییراتی ایجاد کرده است.

2005925

در حالی که ارلینگ هالند و کوین دی بروینه که در برتری مقابل استون ویلا (4-1) حتی یک دقیقه هم بازی نکردند، به ترکیب اصلی بازگشته‌اند، سرمربی سیتی، فیل فودن و برنادو سیلوا را روی نیمکت نشاند. فودن بعد از هت‌تریک برابر ویلا، برای اولین بار پس از یک ماه (بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن)، روی نیمکت نشسته است.

برناردو سیلوا که در بازی مقابل آرسنال و استون ویلا کار را از ابتدا شروع کرد، تنها سه روز قبل از سفر به پایتخت اسپانیا، روی نیمکت قرار دارد و اسکار باب، بازیکن آکادمی سیتی، به جای او بازی می‌کند. 

2007112

یکی دیگر از تغییرات جدید در ترکیب منچسترسیتی، بازگشت جان استونز بود. مدافع میانی انگلیسی که در فیفا دی مارس در بازی سه شیرها مصدوم شد، در برابر تیم اونای امری به فهرست بازگشت و امروز، مقابل کریستال پالاس، برای اولین بار پس از تقریبا یک ماه برای سیتی به میدان می‌رود. ادرسون برزیلی نیز در فهرست است ولی اورتگا فیکس بازی می‌کند.

بازی پالاس-سیتی تا دقیقه 42 با تساوی 1-1 در جریان است.

دیدگاه‌ها