کد خبر : 2012610 | 18 فروردين 1403 ساعت 16:00 | 22.5K بازدید | 34 دیدگاه

هشدار به آنچلوتی: دی‌بروینه خیلی آماده است (عکس)

منچسترسیتی در نیمه اول بازی مقابل کریستال پالاس با گل تماشایی کوین دی‌بروینه به تساوی رسید.

هشدار به آنچلوتی: دی‌بروینه خیلی آماده است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفته و این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

شاگردان پپ گواردیولا خیلی زود از حریف عقب افتادند و با گل فیلیپه ماتتا در دقیقه 3 غافلگیر شدند.

سیتی که برای کسب امتیازات در هفته‌های پایانی لیگ برتر انگلیس انگیزه زیادی دارد و نمی‌خواست بازنده به رختکن برود، جریان بازی را به دست گرفت و حملات بیشتری را ترتیب داد.

گل تساوی این بازی با فاصله زیاد به ثمر نرسید و کوین دی بروینه موفق شد در دقیقه 13 اولین گل تیمش را به ثمر برساند؛ گلی که بی‌نظیر و استثنایی بود.

2007782

ستاره بلژیکی که پس از نیمکت نشینی در بازی گذشته مقابل استون ویلا به ترکیب اصلی بازگشته بود، پاس جک گریلیش را در نزدیکی محوطه جریمه دریافت کرد.

او توپ را کمی از پای راستش فاصله داد تا از مدافع مقابل خود فاصله گرفته و زاویه خوبی را برای شوت‌زنی به سمت دروازه ایجاد کند. ضربه پای راست دی‌بروینه ارتفاع زیادی گرفت و با قوسی که داشت از بالای دستان دروازه‌بان عبور کرد تا در گوشه چپ دروازه فرود بیاید.

شوت دی‌بروینه به پالاس به اندازه‌ای زیبا بود که با یک بار تماشای آن به صورت کاملا متوجه میزان دقتی که او در این ضربه داشت مشخص نمی‌شود و در فرصت کوتاه تمجیدهای زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

2007783

با این گل دی بروینه در سال 2024 روی 14 گل تاثیر مستقیم داشته است؛ او 3 گل زده و 11 پاس گل ارسال کرده است. بازی امروز مقابل کریستال پالاس هفتصدمین بازی حرفه‌ای دی بروینه در رده باشگاهی و ملی است.

بازی بعدی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید خواهد بود و این گل از دی بروینه و میزان آمادگی او مطمئنا برای کارلو آنچلوتی و تیمش یک آژیر خطر بزرگ بود.

دیدگاه‌ها